Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 EMIRA. Synes det er utrolig pent samtidig litt røft.. Liker sjeldne jentenavn. Hva synes dere om Emira?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg syns det er et flott navn =) En bekjent av meg fikk nettopp en datter som skal hete nettopp det =)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Så gøy, hun er sikkert nydelig Vet du hvorfor de valgte akkurat det navnet? Er foreldrene helnorske? Har nemlig fått høre at det kan virke litt utenlandsk..
Vipsenmamma Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Veldig utenlandsk. Jeg likte det ikke, det finnes da mange norske sjeldne jentenavn. Dagne Mone Eirill Rise Toini Live Olil Runa Nini Solvor Elbjørg Yngvild Erin
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Eiril likte jeg kjempegodt! Det var nydelig! Uttales det Eiriil eller EI-RILL rett frem? Takk for gode forslag, smaker litt på de andre også
Vannmann35 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Veldig mange pakistanske jenter som heter det. Blir for etnisk for min smak... Litt som Ante og Carlos...
~~DoraDora~~ Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Datteren min heter Emira. (Vi er helnorske) Har bare fått skryt for navnevalget.
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Syns det var kjempe fint! Har ikke hørt noen med dette navnet før.
huldra87 Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Emira var faktisk veldig fint! :-) Høres kansje litt etnisk ut eller noe i den duren, men nå er jeg nå ganske så etnisk av meg da, så jeg liker litt etniske navn også. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå