Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på muligheten for dagmamma i området Arna/Åsane, fulltid ca 2 måneder fra slutten av april 2009 fram til skoleslutt 2009. Det ligger litt fram i tid, men jeg er nemlig fått tilbud om jobb som krever at jeg starter da, så jeg må sjekke mulighetene for dagmamma før jeg bestemmer meg for om jeg skal ta jobben eller ikke. Jenta vår vil i april være 10 måneder. Vi ønsker en snill, ansvarsbevisst ikke-røykende dagmamma med erfaring. Referanser ønskes.

Noen interesserte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg kan godt være behjelpelig å bli dagmamma for jenta di om du fortsatt trenger. Jeg har ei jente som blir 1 år i februar så da vil det ikke være så stort mellomrom heller.

Om jeg bor i arna eller åsane da vet jeg ikke (ho holder på å selge leiligheten) men blir arna eller åsane.

Jeg holder på å ta utdannelse som barne og ungdomsarbider så har jobbet både på skole og barnehage. har også vært "aupair" i spania med kjempe god referanse.

Værken jeg eller sambo røyker så datteren din vil være i ett rykfritt hus.

Jeg kan også nevne at jeg er veldig opptatt av at datteren min skal få være en del ute om dagen, så dette kan være greit å være trygg på for deg.

Du kan jo ta kontakt, på mail så kan du eventuellt få nr mitt der om du vil ta det over tlf eller møtes.

[email protected]

Mvh Hanne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...