Gå til innhold

Til dere med HORMONUTSLETT (les: kviser)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr prøvd masse, men det ble værre og værre. kjøpte en krem i helsekost som heter ME (marja entrich) medical lotion for problem skin.

Den var svindyr, og ekkel brun krem oppi tuben, men SÅ EFFEKTIV!! har hatt den i to dager, og samboeren sa: hva har skjedd med ansiktet ditt?? det ekke en prikk der jo!!! :) Da ble jeg glad :)

LENGE LEVE ME haha :)

Kjøpte også svangerskapsolje, for å hindre strekkmerker. den var deilig og smøre seg med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til tuben fra ME jeg også. den eneste som virker. men etter å ha brukt den et år var det akkurat som den ikke virket lengre, så nå har jeg en lang pause i håp om at den da blir å virke igjen.

solkremen hennes er også helt fantastisk mot soleksem.

den svangerskapsoljen du skriver om var den også fra ME? isåfall skal jeg prøve den også. hun har jo bare fantastiske produkter.

Skrevet

Jippi for et tips!

Jeg har bare noen uker igjen og har hatt hehe "utslettet" hele svangerskapet, og hadde tenkt til å holde ut, men denne skal jeg kjøpe!

Jeg sverger ellers til fukt og renseprodukter fra Dermologica og sminke fra i.d., kan virkelig anbefales. :D

Skrevet

svangerskapsoljen var fra weleda

ME er visst knallprodukter, dyrt, men verdt det!! så råder ALLE til å bruke dem om det trengs :)

Skrevet

Tuuusen takk for tipset! Har bestilt denne nå, håper den kommer fort, og at den funker! =)

Er så full av kviser at ungene har begynt å spørre meg hvorfor jeg har så mye "sår" i ansiktet... en av dem presterte tilogmed å si at (hold dere fast!) :

"mamma, da kan ikke du bli med på butikken mer, for det der er SÅ stygt!"

Jada, kult å være 13 år og kvisetryne igjen! =)

Skrevet

hehe.. de ungene!! sønnen min på tre sa: OIDA såååå mange myggestikk du har!! der og der og der og der og der og der.... haha såå festlig :P

jeg renser huden først jeg, så porene er åpne og bedre mottagelig for kremen. ME har rensevann og, men bruker clearasil "kremen" jeg, for den ekke så dyr. ME produktene koster flesk!! også smører jeg på et lag med ME etterpå. og lat det tørke inn. ser ut som et dårlig lag med brunkrem haha :) bruker morgen og kveld, og er storfornøyd!! brunfargen blir fort borte. også har jeg slutta og bruke sminke, bortsett fra på/rundt øynene. ikke på huden lissom. for da blir den så fort ille igjen!

Skrevet

Ja ungene kan være nådeløse! Men kommentarene deres er jo gull! =)

Huff, sminke tåler ikke jeg heller. Kvisene blomstrer opp hvis jeg bruker noe i ansiktet, selv om jeg renser huden med engang jeg kommer hjem. =(

Nå er det selvfølgelig ekstra ille, men har ømfintlig hud til vanlig også.

Dette er virkelig ikke morsomt, når en kvise tørker inn, står det 2 nye "i kø" nærmest! Jeg har vurdert time hos hudpleier, og så kjøpe hva vedkommende enn måtte anbefale, uansett pris! Men vet jo at de har skikkelig svinedyre produkter de da, 1000 kr for en krem osv...

Håper virkelig at denne funker, for da har jeg spart mange penger! =)

Skal prøve å huske på å gi deg tilbakemelding, mokikk. Vi har jo termin omtrent samtidig også, så da finner jeg vel deg på 2.trim?

Skrevet

jeg har brukt å vaske huden helt ren, og så har jeg ME kremen rett på huden. jeg har bare brukt den på natta fordi jeg er så sinnsykt blek at det vises fake brun på lang avstand.

har jeg hatt fuktighetskrem eller noe under så har den ikke virka like bra. nei det er helt utrolig, jeg har vaska meg gjennom hele byen, og ingenting har virket, eller så har det gjort meg værre. men med denne så vises det forbedring fra jeg legger meg og til jeg står opp igjen.

men som sagt så avtok virkningen etter en tid, så har hatt ca 6 mnd pause nå, regner med å starte opp igjen til vinteren. håper den virker like godt igjen da.

i mellomtiden har jeg hatt god effekt av aloevera produkter fra oriflame. de aloevera produktene jeg har kjøpt i byen virker ikke, så det er tydeligvis forskjell på dem.

jeg har desverre ikke dette problemet bare når jeg er gravid. er 31 år og har kviser til vanlig. det er så kjiipt atte!!

har ME fått rensevann og såpe også? vet du noe om det?

hmm fant nettbutikken hennes nå. det er jo billigere enn å gå på helsekosten. og de har både ansiktsvask og ansiktsvann også.

nei ME produktene er fantastiske.

Skrevet

Da var den kjøpt ovet nettet:) Får håper den kommer fort:)

Skrevet

hvor mye inneholder den (ml)??

Skrevet

Er veldig plaget med kviser selv..fæælt! Hva koster denne ME`en da?? Dumt å bruke maaaasse penger og så virker den ikke...

MEN...vær glad for at dere i det hele tatt har fet hud, (og kviser..) desto lengre tid tar det før rynkene kommer ;)

Skrevet

189 kr for 25 ml. ille pris ja. ser ut som en prøvetube på tannkrem.

men den er veldig drøy, har en tube i over 1 mnd, og da smører jeg hele panna og haka + litt rundt omkring nesten hver eneste kveld.

lurer på det med rynker......... jeg har tørr hud og kviser

Skrevet

Myrtel:

Tørr hud og kviser ja... samme her! Vi får vel "trøste oss" med at vi BÅDE får kviser og rynker da! Tenk hvor "lekkert" det blir da?

Og om nå kvisene skulle forsvinne etterhvert (tviler, har ikke skjedd hittil..), så har ihvertfall jeg fullt av kvise ARR jeg kan kose meg med...!

Men dere, fungerer denne som en fuktighetskrem også, eller må jeg bruke det ved siden av?

Skrevet

Hvor for man tak i denne vidunder produktet som alle skryter sånn av?? :D

Skrevet

Jeg har bestilt min på nettsiden deres; www.marjaentrich.no

Jeg bestilte min igår, og vet jo da ikke om dette funker på meg. Men jeg er villig til å prøve, da jeg begynner å bli temmelig opprådd! Ikke noe særlig å være kvisetryne når man nærmer seg 30...det stadiet skulle liksom vært tilbakelagt for lengst!

Skrevet

Jeg er på 2.tri ja :) Håper virkelig dere får like mye glede av den som jeg! Den er VERDT pengene hehe :)

Føler meg ny idag, for kvisene er nesten borte, jeg har vært hos frisøren, og handla nye klær. deilig og bruke litt på seg selv en gang i blandt. for nå følte jeg meg FÆL

Skrevet

Kan man bruke dn under graviditet da? :-) Sto ikke kordan urter d va i dn?

Fantastisk om dn faktisk virke!!

Skrevet

Mulig jeg er blind..men jeg finner ikke den kremen inn på nettsida....(???)

Skrevet

hu i helsekostbutikken anbefalte den til gravide, så regner da med det er ok å bruke den

Skrevet

ja, det er den kremen på linken! :)

Skrevet

fødemaskin 1:

jeg smører denne på helt ren hud på kvelden, fordi den ser ganske intenst brun ut på meg. litt tykkere lag på problemområdene. synes ikke den virker som noen fuktighetskrem, men huden blir myk av den.

på morgenen vasker jeg av griseriet, og har på¨huden vanlig fuktighetskrem. bruker ikke denne kremen på dagen.

har ikke prøvd fuktighetskremen fra ME. men den skal prøves sammen med rensevannet uten tvil.

Skrevet

på kvisearr vil jeg absolutt anbefale microdermabrationset fra mary kay, det funker knallbra! bruker hele renseserien fra mk, + blemish control mot kviser, og jeg har aldri hatt så fin hud. sminken derifra er også helt super!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har nå iherdig prøvd ME kremen mot Kvisene eller det virker mest som blemmer (hvite "byller" med tynn væske inni" uten noen bedring. Hormonene tar snart knekken på pannen min, er blemme på blemmer i store klaser og det gjør vondt, men kun i pannen. Håper det snart går over. Har ømfintlig hud og en kvise nå og da til vanlig men dette er nesten grunn for å holde seg unna folk eller begynne med burka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...