Kira77 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei! Går på min første pergokur nå, dobbel kur, og er 7 DPO idag. Hadde endel bivirkninger spesielt før og under eggløsning, var kvalm, hadde hodepine, var svimmel og hadde noe sinnsykt med hetetokter. Har eggløsning hver syklus, men har fått pergo for å forbedre kvaliteten på EL sa gynekologen. Og det verste: jeg begynte å småblø 5 DPO og holder fortsatt på. Greit at jeg har spotta før altså, men aldri så tidlig. Blir så frustrert, det er vel liten sjans for at det skal skje noe nå, med disse blødningene.... Tror ikke at jeg har lyst til å ta flere kurer med Pergo hvis det skal være på denne måten :-(( Er det noen som har opplevd noe lignende?
Nullenusken Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 DPO = Days past ovulation (dager etter eggløsning)???
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Hei! Jeg har ikke så mye erfaring med småblødninger da, men det kan jo være ei festeblødning også. Men da bør den vel gi seg snart? Jeg fikk ustabil syklus ant siste gangen jeg gikk på pergo. Men hvis dette er en veldig liten blødning, så er jo sjansen for å bli gravid til stede ennå. Har du prøvd akupunktur da? Jeg kommer heller ikke til å ta flere pergokurer, jeg har jo EL, tenker jeg da. Håper at det klaffer denne gangen selv om du blør litt nå. Lykke til!
Kira77 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Blødningene har sluttet nå, men har ikke den store trua. Er vel litt tidlig med festeblødning 5 dager etter EL.... Vi får se, sitter her med massevis av innbilte graviditetssymptomer, men det er nok bare bivirkninger av pergoen. Tenkte jeg skulle teste imorgen, selvom jeg vet det er litt tidlig. Fikk positiv test 13 DPO sist gang da, så krysser fingrene!
Nullenusken Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Er jo ca 5 DPO at egget skal feste seg da Lykke til! Skal krysse fingrene for deg!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Oi, så spennede da! ) Det er nå spes at du hadde en liten blødning denne gangen da.. Får håpe at det er et godt tegn! Må få høre resultatet av testen i morgen! Hvilke DPO blir du på i morgen?
Kira77 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2008 Blei negativt gitt, både på dag 12 og 14. Så nå er det bare å vente på mensen, og prøve å stålsette seg på en ny runde med pliktsex annenhver dag..... Begynner å bli j..... lei nå! Regner med at jeg blir henvist til prøverør på neste gyntime, så kanskje kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå