tayni Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 har en vippestol som kan legges flat. lillegutt elsker å ligge og sove i denne på dagtid. er det ok for ryggen hans eller skal de ikke ligge lenge av gangen i vippestol når de er så små?
bruse Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 du skriver ikke noe om hvor gammel gutten din er. Jeg tenker at om den virkelig er HELT flat er det vel ok. Om den har litt bøy bør han sikkert ikke ligge så lenge. Om han sovner i den en gang i blant gjør vel ikke noe, men tror ikke jeg ville basert meg på å bruke vippestolen som fast soveplass.
bruse Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 sorry jeg er visst helt mongo. Det står jo tre uker i overskrifta. Vel, mener fortsatt det samme. Om det er en aldri så liten bøy på stolen (som det er på de fleste vippestoler) ville jeg ikke brukt den som fast soveplass.
bruse Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 og forresten: Beklager uttrykket. Håper ikke noen ble fornærmet. Det var dårlig gjennomtenkt.
Nætte;mortil2 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 vi har også vippestol som kan legges helt flat, og som vi har brukt noen få minutter av gangen siden tuppa var to uker. Nå er hun 7 uker, og det lengste hun har ligget i den var et kvarter. Jeg ville løftet han ut av stolen når han sover og lagt han flatt.. Bare for å være sikker! =)
tayni Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 ok, takk for svar. da skal jeg bare la han ligge der litt av gangen....
brooklyn Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 ja her må du passe deg for slike ubetenksomheter!!!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Fysioteraputen på Riksen mente at man kunne legge babyer fra tre ukers alder, i vippestol. Men ikke lenge om gangen. Det er bedre om hun/han får ligge på gulvet og styrke nakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå