Gå til innhold

kan jeg fåkeisersnitt tro??? takker for mange svar...

Anbefalte innlegg

har født 2 ganger før,så vet hva det er å fødde...lider av panikkangst,å fikk så panikk at jeg trodde jeg skulle dø,når angsten kommer sånn har jeg ikke kontroll over noe,blir helt gal...slet lenge med dette etter fødsel,fikk mange panikkanfall....som endte i depresjon...så fødsel nr 2.der ble jeg lovet hjelp ,men fødselen ble litt anleis enn forventet ,lå med 40 i feber og innfeksjon i kroppen.skrek at jeg er livredd hjelp meg...følte ikke at jeg fikk så god hjelp som var lovet,fikk totalt panikk,helt grusomt,slet også lenge med panikkanfall etter fødsel,som endte i depresjon...har blitt misbrukt som barn...er dette god nok grunn til å få ks?

Fortsetter under...

Legg frem dine tanker og følelser rundt dette, få frem at depresjonen sannsynligvis var et resultat ev disse opplevelsene dine. Helsepersonellet på sykehuset vil nok høre på deg, og jeg tror nok du vil få innvilget keisersnitt etterhvert. Mulig du må jobbe litt for det, men ikke legg skjul på noe!

Lykke til :)

Jeg sliter med panikkangst og fikk invilget ks på det grunnlaget at jeg ikke visste hvordan jeg ville reagere, iogmed jeg lider av STERK panikkangst. Så fortell hva du tenker og hvordan dine erfaringer er, så tror jeg det skal gå greit :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...