LadyJones Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Skal ha middagsgjester om noen timer og lager hjemmelagede burgere.............trenger bare dressing, gjerne noe fantastisk godt, hehe... Noen som vil dele en oppskrift?:-))))
frk Nilsen Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Vil du ha klassisk alà thousand island, eller vil du prøve noe nytt?? Her er en som er helt fantastisk på burgeren! 1/2 boks rømme/kesam 1/2 pk myk blåmggost salt og pepper evt litt sitronsaft Bland dette sammen med visp eller i mikser, og vips er den ferdig =) Enkel og helt fantastisk god. Denne passer og til Dip og dressing til salater. Lite tips, skall du ha tykk dressing, bruk sæterrømme eller kesam. Lett rømme er veldig tynn når du rører den sammen.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 I boks rømme/lettrømme 2-3 ss sweet chili saus Blandes Stort enklere får du det ikke. Og iallfall ikke bedre, når jeg serverer den til 5 personer må jeg alltid bruke minst to beger rømme, og det blir fritt for dressing lenge før det skorter på kjøtt eller grønt. Dressingen kan brukes til pizza, salater, hamburger, taco, toast.
Vipsenmamma Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Klem ut vanlig majones i en bolle. Spe med litt vann av gangen til du får passe konsistens. Hakk sure agurker i små biter og putt det oppi sammen med kapers. Topp hamburgerdressing.
¤2barnsmamma¤ Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Denne er knallgod! Men jeg bruker creme fraiche,og 1 ss melk.pluss salt og pepper. Oj,fikk skikkelig lyst på hjemmelagde burgere i dag,gitt.
LadyJones Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Å så snille dere er!!! Skal se hva jeg har i hus og prøve. Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå