Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er det noen som har lyktes med delamming selv om de har veldig lite melk? jeg har en sønn på tre mnd. jeg har lite melk, pumper ut ca 40 ml tilsammen på dagen, er nok litt mer på morgen. Pumper morgen og kveld for å holde på det lille jeg har, og av og til en gang til på dagen. Tilsammen minst 90 min ( jeg har elektrisk dobbel pumpe). Vi begynte med hjelpebryst da mini var ca 6 uker, å han har vrt storfornøyd med det til nå. Plutselig nå, de siste 3-4 dagene protesterer han vilt på dette. Ikke på puppen uten hjelpebrystet, men vil ikke ha med hjelpebrystet. Skriker og vrir seg bort. han har aldri vært begeistret for flaske, har kun fått det når vi har være ute, å på ett måltid ca 5-6 på morgenen. men for 3-4 dager siden fikk han plutselig teken på flasken, å roter ikke lenger så mye som før. Kankje det er en sammenheng med at han plutselig ikke vil ha fra hjelpebrystet. Vi matet han med kopp de første 6 ukene, å byttet ut kopp med flaske da han var 6 uker. Jobbet i 2 mnd med å få opp produksjonen, ammet og ammet, pumpet og pumpet, men ikke mere melk. Så fant ut at vi bare måtte være glad for det lille jeg har. Så nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal gjøre. Om jeg skal droppe hjelpebrystet å bare gi det lille jeg har, og flaske i tillegg? eller hva bør jeg gjøre. Er redd han ikke kommer til å ville mer da siden jeg har så lite melk, men må kanskje bare gå sin gang, selv om det er trist. Er redd han kommer til å snu seg mot hele brystet om jeg fortsetter med hjelpebrystet. Er det noen som har lyktes med delamming med så lite melk? Håper så manhe som mulig vil svare meg:-(
vimsa;) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 skulle gjerne gitt dg noen tips, men har ingen erfaring rundt dette. synes du gjør en kjempe jobb som prøver, har hørt det er veldig slisomt å delamme, men at det kan gjøres;) forhørt dg md ammehjelpen? fikk mange gode tips av de rundt brystvegring en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå