to guttegull Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg får ikke til å ta av trekket (veggene) på vuggen. Dette skal vel være mulig? Noen som kan hjelpe meg litt?
to guttegull Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2008 Ahh - nå skjønte jeg det! Da kan dere tenke på andre ting, jenter!
Marengs Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Åååh! Jeg har lurt på det samme! Men for meg har det ikke gått opp noe lys....:-O Vil du forklare? Hvis det lar seg gjøre....
to guttegull Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Hei hei - klart jeg vil forklare! Man gjør bare så her: Inni den firkanten (toppen) der båndene er festet er det er sprekk i stålet på en av sidene. Det er så enkelt at man bare hekter bånd for bånd ut her! Båndene henger fremdeles fast i selve vuggedelen - tror ikke det lar seg gjøre å ta dem helt av, men nå får vi iallefall løsnet stoffet! Tok jammen tid før jeg fant ut av dette gitt, men hjelpe meg så enkelt egentlig! Øynene var vel i veien tenker jeg!! Hihi! Har nå en vugge i deler som henger til tørk - snart klar for å få ut tassen nå ja! Lykke til!
Marengs Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk for at du svarte! Jeg skal sjekke om jeg får det til med en gang! Kjøpte vugga brukt og vil jo gjerne vaske den før lillebror kommer. Om en måneds tid, tenker jeg. :-)
Marengs Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jippi! Fikk det til! Hadde nesten gitt opp. Vasker du på 40 eller 60 grader? Og jeg må for all del vaske trekket med en gang, slik at jeg rekker å feste det på stativet igjen før jeg glemmer hvordan det gjøres. Innviklede saker....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg fikk av båndene, så det skal gå an. Tok meg også litt tid å demontere, men fikk av trekket og båndene. Tok meg også litt tid å få trekket på igjen riktig vei, hehe, men nå er det klart. Mangler bare å feste båndene igjen. Skikkelig IQ-test den vugga der Håper jeg slipper å vaske den igjen på en stund. Husker ikke hva jeg vasket det på, vasket etter vaskeanvisningen som hang på. Lykke til
Marengs Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Vel, dersom jeg hadde vært litt smartere selv, hadde jeg gått inn på http://www.leanderform.dk/ litt tidligere....*panneklask* Både trekket til madrassen og selve vugge-trekket kan vaskes på 60 grader. Nå er mitt i maskina! På disse nettsidene står det oppskrift på å montere den sammen igjen også. :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Åååå, smart! Kanskje jeg burde printe ut en sånn oppskrift til neste gang. Takk for tips!
to guttegull Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk for tips om hjemmeside og montering igjen. Ang å klaske seg i panna - jeg har ikke tall på alle klask over barneutstyr - og det blir neppe lenge til neste klask tenker jeg.. Hjelpe meg når ammetåka kommer!!
to guttegull Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Vasket på 60 grader jeg forresten - siden det stod det inni madrasstrekket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå