Gå til innhold

hvordan ser de ut hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har det sånn passe fint,nytt ikea kjøkken og bad,ellers er huset sist opp pussa på ca 60-70 tallet.når vi overtok bare malte vi.bor landlig til,2etg hus med 3 soverom,stue,kjøkken og bad nede,soverommene og kott oppe.skal bygge på til neste år,men det er dyrt og tar tid med opppussing:( hvordan bor dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Oslo, sentralt, men ikke midt i sentrum. Passe stor leilighet med to soverom. Nytt bad og kjøkken, nyoppussa ellers. Stor terasse og rolig, barnevennlig område.

Skrevet

Bor i et relativt nytt hus. (01) Når vi kjøpte det var det lite vi trengte og pusse opp. Ikke sånne store prosjekter. Men vi måtte male en god del. Var en del gremme farger etter de gamle huseirne. 2etasjes hus, 3soverom, bod, bad oppe, og stue, spisestue,bad,vindfang,gang,kjøkken nede. Bor i et block watne hus, et sånt lykkebo.,

Skrevet

Jeg bor også i Oslo. Ikke midt i sentrum, litt utenfor. Leiligheten ble bygd i 98, så den er relativt nytt. Eneste vi måtte gjøre, er å male om. Har 2 soverom, et stort kjøkken, bad og to boder. En ute og en inne og en balkong.Bor i 3 etg. some er den øverste etg. så vi får med oss solnedgang hver kveld...når det er sol da.

Skrevet

vi har helt ny rekkehus leilighet. 1 soverom, 1 gjesterom+kontor, passe bad, stort innekott og åpen stue/kjøkkenløsning med trapp opp til 2 etg.

Vi holder på å bygge ut 2 etg (loftsetg) nå selv, og der vil vi få loftstue, 1 stort soverom og et stort bad+2 mindre kott og kontorhjørne.

Så da blir gjesterommet nede KUN gjesterom og vi får gjesterom opp også.

Har ikke barn foreløbig, men håper å kunne lage barnerom snart :)Sigdal kjøkken, helt nydelig syns jeg :)

Ellers er det stort sett IKEA møbler.

Laminat gulv over det hele, bortsett fra badene. Det nye oppe blir fliselagt og det vi allerede har (som jo også er nytt egentlig) har vinyl på gulv og vegger.

Storfornøyd med det nye huset vårt!!

Skrevet

Et miniatyrleilighet med alt for mye rot;) Endel Ikea, ellers litt lite personlig preg...

(Bor litt midrertidig mens vi venter på at leiligheten vår skal stå ferdig!

Og da vil det helt sikkert ta noen år før den er ferdig møblert, hehe.

Skrevet

Vi bor i en mellomstor enebolig ut på landet, men i utkanten av et byggefelt slik at det er litt andre hus i nærheten. Huset var ferdig bygget for snart 4 år siden så det er ganske nytt og dermed er alt inni det ganske nytt også. Vi har veldig stor stue, vinkelstue, med sofagruppe i ene delen og spisebordgruppe i andre delen, stort og godt kjøkken, bad/vaskerom og gang nede. Oppe har vi stort bad, 3 soverom, 1 kontor/gjesterom, 1 liten bod og gang.

Jeg savner 1-2 ekstra rom i huset, men ellers så er det veldig greit her :-)

Skrevet

Eget hus i en liten by. Bygd på midten av 70 tallet, men nyoppusset. Fliser på bad, parkettgulv over store deler av huset, alle rom nymalte i lyse farger. Lite møbler fra Ikea her, går mest i møbelringen og bohus. Krimskrams fra sia, mio, kremmerhuset, ikea, perfect home o.l Har bare gardiner på tre rom, resten har persiener. Mye blomster og stearinlys hos oss. Syns vi har det fint, jeg:-)

Bare et spørsmål; vi har flatskjermer og playstation, det har jo absolutt alle. Men hvor mange har det montert på vegg?? Ikke vi, drømmer om det. Ser så stilig ut....

Skrevet

MIdt i landet, enebolig, satt opp i slutten av 2005. 125 kvm, skulle gjerne hatt litt større hjem. Men vi har det bra. Kjøkkenet er greit, badet er greit - ikke flislagt. Ikke parkett noen steder. Trives godt, men som sagt litt lite.

Bor i ett byggefelt, med kort vei til skole og barnehage (selv om vi ikke fikk plass i den), stor plen og stor gårdsplass. Møblene er ikke i stil med hverandre. Ønsker forsåvidt en ny sofa, men ikke noe hastverk, den vi har er veldig god. Er ikke så opptatt av at alt skal stå i stil og slikt:)

Skrevet

Vi bygget huset vårt for 7,5 år siden. (105 kvm) Det ligger 15 min fra byen i landlige omgivelser. Har fem naboer. Alle med små barn.

Huset er 3.etg. Svigermor og svigerfar bor i kjelleren (midlertidig, men har gjort det i 5 år) noe som er helt topp. I 1 etg. har vi stue, kjøkken, gang, wc og vaskerom. 2.etg. har 3 soverom, loftstue, bad og kott. Helt på toppen har vi et stort kryploft. Det var først for 2 år siden vi begynte å kjlpe egne møbler. Før det brukte vi møbler vi hadde arvet/ fått. Da stod ingenting i stil. I dag går møblene våre i rustikk, mørk treverk og vi har lyse møbler. Kanskje ikke slik jeg ville gjort det i dag, men orker ikke å bygge flere hus. Vi får ta tiden til hjelp her.

Skrevet

Og sist men ikke minst har vi 100 kvm terrasse med delvis overbygg(helvetes mye arbeid å beise). Der kan vi se både fjell og fjord og ut over resten av den 2 måls tomta vår. I tillegg har vi en dobbel garasje og en carport.

Jeg, anonym 15.11 glemte dette

Skrevet

Bor i et stort hus (flere hundre m2). Har mye gammelt, og noe nytt når det gjelder møbler. 1 rom har bare antikviteter. Jeg elsker gamle saker og ting, smått og stort.

Det er rotete her, fordi minstebarnet mitt ikke klarer annet enn å rote. Men det går seg vel til etterhvert. Orker ikke å rydde hele dagen.

Har pusset opp et par rom, men mye gjenstår enda.

Skrevet

Bor i Oslo i en tomannsbolig bygget på 50-tallet.

ganske lite så alt er hvitt. prøver å få inn litt treverk nå.

nettopp innredet kjeller med soverom, kjellerstue og stort bad. der holder tenåringen til. der er det hvitmalte gamle murvegger og ellers stramt innredet. ganske kult for en tenåring.

Skrevet

Vi bor i 2mannsbolig i Bærum, har stor tomt, deilig :-)

Har kjeller og 1 etg. 3 soverom, 1 gjesterom/kontor, 2 bad, vaskerom, stor stue, relativt stort kjøkken m spisestue. Nye bad, Nytt kjøkken, parkett i alle rom bortsett fra bad/vaskerom/gang. Mye hvitt, lite dill, typisk "nymoderne" vil jeg si.. med en touch av chabby chic..

Pusset opp alt fra jan-mars...

Skrevet

Vi bor i et hus som er ca 150 år gammelt, men velholdt. Vi overtok dette for 2,5 år siden og har bodd her i 1,5 år.

Vi har begynt å pusse opp, malt ca alt og sånn, men skal bygge om endel etterhvert. Enn så lenge har vi mer enn nok plass, men endel rom som ikke er ferdige.

Stilen passer huset som er et gårdshus, med mye hvitmalte flater både gulv og vegger, og en blanding av nye designmøbler og gamle ting.

Skrevet

Vi har nå, kjøpte det og hjemmekinoanlegg for et par uker siden så TV og noen av høyttalerne henger på ene veggen vis a vi sofaen, ble kjemefint :-)

Skrevet

hus fra 50 tallet, totalrenovert i 2002.

ca 200 kvm.

Kjeller: leilighet på 50 kvm som vi leier ut. + teknisk rom (m bereder, sikringsskap, osv)

1 etg: gang, hall, bad, bod,kjøkken 2 stuer og spisestue. utgang til stor terrasser og 1 mål tomt.

2 etg: bitteliten gang, 3 soverom + walk in garderobe..

Inne i huset er det panel, panel, panel, panel. :Dåne: foreløpig har vi malt, men den skal vekk når vi vinner i lotto... :-)

Standarden er helt ok. på hele huset,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...