Gå til innhold

Dårlig med søvn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å jada, jeg har sovet elendig helt fra første mnd. Kan våkne i 2-tiden og ligge der til 5. Skikkelig gøy.

Jeg sover ganske bra ca. hver 5. natt, alle de andre er helt elendige. Blir kjempesliten av det. Helt vrak på jobben, jobber 100 % fortsatt men tror ikke det går lenger.

sover egentlig godt om natta jeg, men har problem med ryggen og sliter med krampe i leggene og under beina. det sliter på min nattesøvn!

finner aldri noen god stilling i senga, så sover mye på sofaen da jeg sovner lett der..

jobber 100% i matvarebutikk og kjenner at det kommer ikke til å gå noe særlig lenger. for det er jobben som gjør at jeg sliter med kramper og vond rygg.

skal til lege neste uke, så da vi får se om det blir sykmelding på meg..

Jeg har også sovet dårlig fra dag en. Innimellom er det perioder med ok nattesøvn, men våkner stort sett veldig tidlig og får ikke sove igjen. Ender med at jeg må stå opp til slutt og så legge meg igjen på morgenen. (Nå er jeg så "heldig" at jeg er sykemeldt, så jeg kan sove når jeg vil hvis jeg trenger det) Men det var forferdelig slitsomt når jeg jobbet.

Er vel ikke så mye å gjøre noe med, men tenkte kanskje at kamillete elelr varm melk før jeg legger meg kan hjelpe noe...

Jada.. Sover så sinnsykt dårlig om natten at når eg står opp om mornigen føler det som at eg ikke har sovet et sekund. Våkner alltid mellom 2 og 4 fordi eg må på do.. og er liksom lysvåken etter det:-(

Går lixom rundt i svime hele tiden. Veldig slitsomt. Har en sønn på 2 år hjemme og nå for tiden. så er slitsomt at eg ikke er opplagt i det hele tatt.

Men han skal heldigvis i barnehage neste uke, så kan slappe litt mer av..

Var sånn når eg gikk gravid med han sønnen min også.. Sov så dårlig men det var ikke før i slutten av svangerskapet når eg måtte stå opp tusen ganger for å lette blæren!

Stiller meg i rekken bak dere. Sover også dårlig på natta. Finner ikke en bra liggestilling, vondt snu seg. Må liksom palnlegge litt når man vil skifte liggestilling. Merker det i magen når jeg snur meg for fort. Og så må man jo på do da, når man endelig har sovnet, og det opp til flere ganger om natta. Må tidlig opp hver morgen (mellom kl.05-06), fordi jeg pendler til jobb. Det blir dermed ikke mange timene med søvn.

Men det hjelper å tenke på at man har ett lite vidunder i magen, det gjør godt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...