Gå til innhold

Spm ang voksing av underlivet..håper på mange svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en god del hår nedentil..og bruker vanligvis ladyshave..da høvel bare gir nupper og røde prikker...etc..

men med ladyshaven blir jeg liksom aldri helt glatt..

har prøvd hårfjerningskremmer..men med samme resultat som med høvel..

har prøvd voksing selv..men det har vært så smertefult at jeg ikke har greid å gjennomføre..hvordan er det å få det gjort på klinikk??

fordeler/ ulemper??? hvordan ligger prisene på dette???

håper noen kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke noe om voksing aldri gjort det...

men du kan jo epilere selv, resultatet varer i hvert fall like lenge som voksing... og smerten er verst de første gangene.... (men vondt er det jo, uten tvil...)

Skrevet

epilering har jeg prøvd på beina..og voger ikke å prøve der du vet..

det gjorde jo sykt vondt..

ikke er det noe lett å få det jevnt heller..

Skrevet

det er bare en treningssak... blir jevnt og fint etter noen ganger... mindre og tynnere hår blir det også... men sikkert en god ide å vokse i salong i stedet.... bare ser for meg at det vil være dyrt å drive med det hver mnd...

Skrevet

tenker det bare blir for en periode..og så at det kanskje blir mindre smertefullt med voksing etter hvert??? muligens det går an å klare selv når man blir litt vant med det??

Skrevet

første gang absolutt helt grusom....så helt greit....kanskje det går an å bruke sånn emla-krem eller hva det nå heter...sånn lett bedøvende krem....iallefall første gangen.....og ps ikke la det vokse ut helt før du gjør det på nytt....

Skrevet

Gå på en salong der det jobber unge, nakne menn i rosa tanga. Da kjenner du ikke smertene så sterkt.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør vondt i det hele tatt å vokse bikinilinjen, jeg. Ikke første gangen heller. Var mye vondere å vokse leggene.

Priser varierer nok en del. Jeg tror jeg betalte 300 for bikinilinjen.

Skrevet

ikke bare bikinilinjen som skal tas her du..hehe..

men tror nok det blir salong.for får det ikke til selv..

Skrevet

Jeg tar det hele i salong. Koster ca 300 i Oslo, tror det er litt dyrere andre steder der det ikke er så mange som tilbyr brasiliansk. Vondt og selvsagt pinlig, men man venner seg til alt :-) Jeg pleier å smøre antibakteriell krem på (ikke "inni") når jeg er ferdig fordi det lett blir små betennelser i hårsekkene. Funker fint. Veldig øm første dagen, veldig deilig ellers.

Skrevet

Hei hei =)

Jeg har begynt med brasiliansk voks på klinikk etter at jeg ble gravid,er så fordømt vanskelig å få det gjort skikkelig hjemme..hehe...!

Jeg betalte vel 500 kr,men det var verdt det altså!!

Det var foresten vondt første gangen,men så lenge du hjelper skikkelig til selv med å holde huden stram,så er det levelig altså.Og hun lovet meg at neste gang skulle smertene være betydelig redusert.

Om du er redd for smertene kan du jo kjøpe deg en xylocain salve på apoteket ( Reseptfritt) det er lokalbedøvende ;)

Skrevet

Hvilken antibakteriell krem bruker du??

Kunne tenkt meg navnet på den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...