Lenea Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 starta på spray den 19 Juli,fortsatt ikke fått mensen, 10 dager siden jeg skulle hatt den,pådratt meg en blærekatarr, og sitter her og leser om dere som får utsatt fordi mensen er forsinket under spray???ingen på klinikken som har sagt noe om det til meg...litt forvirra her nå...og de dumme spraygreierne gjør meg til et hormontroll,eller hormonella om man vil...å så er det den røykeslutten som får meg ekstremt kortlunta:)Ha en finfin natt videre dere ventende damer:)
okeke Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 når starter du på sprøyter da? fikk beskjed at om jeg ikke hadde fått blødn innen sprøytestart måtte jeg kontakte klinikken
Lenea Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Planlagt dato er 13 August da,synes jeg har fått så alt for lite og dårlig informasjon rundt hele opplegget jeg,litt skuffet over oppfølginga,men jeg sprayer som en gal da,hehe:)
okeke Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 dersom du ikke har fått mensen i løpet av helgen ville jeg ringt de på mandag bare for å få vite hva som skjer om du ikke får den innen den 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå