Kjempeglad mamma Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Svarer deg her, jeg, ellers forsvinner vel bare innlegget! Uff, som deg teller jeg på knappene og har ikke kommet så veldig mye lenger... Har fått svar på noen prøver, det er alt. Jeg har også gått mange runder med meg selv ang. om jeg skal velge samme donor, koster ganske mye, ser jeg, men har vel landet på at jeg kommer til å gjøre det ettersom jeg hadde så mange turer nedover før jeg ble gravid. Da vet jeg i alle fall at donoren og jeg er grei match. Likevel er jeg ikke sikker på når jeg setter i gang.... men det bør jo bli rimelig kjapt, blir 39 om noen måneder, tenke, tenke, tenke!!! At det skal være så vrient da!! har jo sååå lyst på et søsken til mini! I avisa i dag leste jeg om ei alenemor som fikk firlinger, hadde en sønn fra før.... Det var kanskje litt mange på en gang, he he. Vi får holde hverandre varme! Lykke til med tenkingen til deg og!
MamT2? Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Nei 4 er vel kanskje å gå litt hardt ut Synes også d er vanskelig. Tror nok også jeg går for samme donor. Finner egentlig ikke andre årsaker enn økonomi for ikke å gjøre d så. Når er nå d store spørsmålet. Føler jeg er klar, men jeg vet jo ikke hva jeg går til m to små..
Kjempeglad mamma Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Vet du, det tenker jeg og... kan være vanskelig nok å få barnepass til en.... Men så har jeg også tenkt at etterhvert så vil det bare være en lette med to (vel å merke om noen år!), da kan de leke med hverandre istedet for å springe i skjørtene mine. Føler også at jeg er ganske klar, reservasjonsskjemaet ligger klart, men er ikke utfyllt enda, hiv og hepatittprøver er tatt, mangler de andre prøvene. Må til utredning hos gyn for å få Pergo, det var de som gjorde susen sist. Kjedelig at min gamle gyn sluttet, vet ikke om den nye har overtatt all pasientinformasjon, i så fall kan det bli litt pes hvis hun ikke støtter enslige mødre. Så ja, jeg er veldig klar, men akk, så veldig ikke klar!! Får sove på det noen netter til!
Kjempeglad mamma Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 HEI! Long time... Nå har jeg bestilt og betalt 6 strå med donorsæd... Så får vi se!!!
MamT2? Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Hei igjen, og GRATULERER med valget Jeg har ikke reservert enda. På den ene siden føler jeg at jeg burde det, men så...kanskje sitter jeg her og håper at om jeg avventer og så bestemmer meg for å reservere - og de så er fri, så er det liksom ikke noe å gjøre med det...? Har du bestemt deg for når du skal i gang? Jeg er "mentalt" i gang. Ser for meg å reise nedover endten like før eller rett over jul/nyttår. Har funnet ut at det er like greit å bli ferdig med det Takk for melding, kjente jeg ble litt inspirert nå
Kjempeglad mamma Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Du høres ut som meg!!! Det med å vente, mener jeg - og så risikere at de er tomme, og at det da faktisk ikke er noe å gjøre med det. Hadde nøyaktig de tankene. Men så hadde de altså noen dråper, selv om det er nesten tre år siden jeg var nede sist. Vet ikke når jeg vil nedover, men har jo restervert i ett år. Har lyst å forsøke like etter nyttår, men må gjennom alle undersøkelsene og testing for diverse sykdommer på ny, og det tar jo tid. Er 39 år i disse dager, så jeg bær jo absolutt få opp farten, ja! Lykke til med videre fundering, hvem vet, kanskje vi blir gravide på likt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå