Gå til innhold

Hjeelp! Hva skal jeg ha på meg på Øyafestivalen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spesielt mye festivalerfaring, ingen for å si det som det er... Det skal visst regne endel på dagen, og bli bedre utover kvelden.

Hva i huleste skal jeg ha på meg for å ikke se så fersk ut?? Blir første lørdag uten barnevogn på så lenge jeg kan huske...

TIps mottas med takk ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på Øya for tredje gang jeg, og satser på genser og hettejakke, med medbrakt regnponcho; når det ikke regner får den plass i veska, og når det regner så går alle rundt med diverse regnponchoer uansett :) Og hvis du ikke har så selges de på området for ca 30,-

Hvem er det du skal se da? Selv har jeg festivalpass og skal allerede imorgen, og de jeg gleder meg mest til å se er Grinderman, Mogwai, My Bloody Valentine, Raga Rockers, Turboneger og Sonic Youth :)

Men gruer meg litt til å være borte fra lille gullungen min så lenge for første gang, men satser på at hun kommer til å kose seg sammen med bestemor og bestefar.. Og tar strake veien hjem etter konsertene ;)

Skrevet

I år er første året på 5 år jeg ikke skal, pode er kun 6mnd og jeg har ikke lyst å ta han med, har heller ikke barnevakt over så lang tid.

Kjenner festivalfølelsen rykker ja..... Blir til neste år =)

Støvler kan være lurt under årets festival, genser og hettejakke som PyttPytt nevner. Og selvsagt en regnponcho, beskytter deg og ølen!

Har du liten plass kan en cardigan være lurt. Jeans som tåler å bli møkkete.

Noen andre nyttige tips:

Cash! Du får tatt ut penger, men det er gigakø og det koster 10,- pr.uttak

Piknikpledd(slik med plastduunder) Kan du sette deg ned på gresset med ølen din uten å bli våt i rompa....

Klinex eller andre små pakker med papir. På slutten av kvelden, kan det være tomt for toalettpapir....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...