Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bra brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både manuell og elektrisk.

Fikk et tips om avents manuelle pumpe, flere som er enig i det? Eller har noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte avent sin elektriske, den heter Avent Isis IQ uno, og der er både elektrisk og manuell pumpe i pakka. Den elektriske kan gå på batteri slik at du kan ta den med deg. Den har innbygget iq slik at den pumper akkurat slik som barnet suger. Jeg bruker den ikke lenger fordi jeg har gått over til flasker, så jeg skal selge den. Er kun brukt tre-fire ganger. Jeg syns den var enkel og god å bruke, Hadde selvsagt ønsket jeg kunne bruke den mer.....

Skrevet

Jeg har også avent sin brystpumpe som "trudelutt" har. Jeg har så og si fullpumpet i to mnd, og det var veldig greit. Men hvis du skal fullpumpe anbefaler jeg å kjøpe to pumper og elektriske, sånn at det ikke tar så lang tid.

Til "vanlig" pumping, et par ganger om dagen bare, var det veldig fint med avent sin elektriske. Dette at den gikk på batteri var også topp den dagen strømmen gikk her (ler) hihi. Er også med kjølebag og kjøleelementer, veldig praktisk!!

Skrevet

Jeg har medela swing og er veldig fornøyd med den. Skal du bruke manuell pumpe blir du helt gåen i handa:)

Skrevet

Jeg har også Avent sin elektriske/manuelle som de to over her..

Veldig greit med elektrisk hjemme, og manuell hvis jeg er på tur/må få vekk verste melkesprengen..

Skrevet

unnskyld meg men skal komme med et dumt spørsmål her..Men hvorfor pumper dere dere? Har dere for mye melk el hva? har ikke helt skjønt det der jeg...

Skrevet

Jeg pumper bare innimellom når jeg skal noe og det ikke passer seg å amme(større selskaper med vanskelig kjole osv...), eller spreng. Har avent sin og syntes den er kjempegod Har bare manuell, men like effektiv og bedre enn den elektriske som var på sykehuset (pumpa mye da pga sondemating).

Hvorfor pumpe? se over, for at pappaen skal få mate, for å blande grøt

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med elektrisk pumpe, men jeg vet hvertfall hvis jeg skulle pumpet meg mye så ville jeg aldri kjøpr manuell pumpe. Det er tungt hehe

hilsen slappfisk ;-)

Skrevet

Jeg bruker avents manuell pumpe. Har full pumpa i over 2mnd nå, går fint det;)

Skrevet

Tusen takk for svarene!

Tar gjerne imot flere tips.

Forrige gang brukte jeg chicco sin manuelle og medela elektrisk. Chicco knirka og var tung å bruke, medela fikk jeg pumpet lite melk med og den bråker! Kastet begge.

Skrevet

Jeg har en chicco manuell,som jeg slutta å bruke når jeg kjøpte den elektriske. Den er noe crap.

Medela swing derimot,er helt fantastisk.

Skrevet

Jeg kan, som flere her, anbefale Avents elektriske. Brukte den manuelle da sønnen min var baby og fikk vondt i håndleddet etterhvert. Kjøpte den elektriske denne gangen og den er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...