Gå til innhold

Noen der ute med lignende erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg fortelle en gjennomsnittsdag for meg så kanskje noen kan komme råd eller tips. Dagen begynner elleve halv tolv og da er den nomal med pupp, våken sove fram til sekstiden. Da roer tuppa mi, på 2 1/2 måned, seg dårlig. Det er nok den berømte "lite melk på kvelden". Da ammer jeg henne til begge puppene er tomme, så kan hun sitte litt for seg selv mens jeg tar meg av storesøster. Så vil hun ha mat igjen etter en time kanskje og da blir de jo fortere tomme og da blir hun sint og må bli båret rundt omkring til puppene får fylt seg opp litt. Så ammer jeg henne igjen til hun sovner så hun får seg en bitteliten dupp i halv ni tiden. Da våkner hun av seg selv igjen etter 15- 30 min og så er det pån igjen. Hun må bæres rundt og så går vi til sengs ved ti- elleve tiden. Som regel sovner hun ved puppen min halv elleve og når mannen min kommer til sengs så legger han henne over i sin egen seng for da har jo jeg sovnet og. Da sover hun som regel til halv åtte. Så får hun en amming og så legger jeg henne våken i senga si og så sover hun til elleve halv tolv. Jeg har prøvd å pumpe meg og gi henne flaske men det nekter hun. Noen råd? Og kopp har jeg prøvd, men hun blir bare mer sur av dette. Går produksjonen seg til etterhvert eller må jeg gjøre noe for å få mer melk på kvelden? Må jeg vente med å få en normal kveld helt til jeg begynner å gi henne grøt?

JEG TRENGER RÅD OG TIPS! Blir veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du kanskje har litt lite melk, kan du jo amme ho til du er tom, og så gi ho litt mme på flaske etterpå.. hvis ho har vanskelig for å ta flaske, så prøv en annen tut. vi prøvde 4 forskjellige varianter før vi fant en celine ville ha...... men jeg vill absolutt ha ammet henne først. slik at ho ikke kutter ut puppen=)

Skrevet

Hvis hun ikke spiser på natten så går produksjonen ned.. Så kanskje stå opp og pump deg for å øke den litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...