Gå til innhold

Til Trude_ventet_tvillinger_juni08

mortherese=mamma til twins! :)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Må si jeg måtte inn å se de skjønne bildene dine, når de ble omtalt på forumet her! Gratulerer så mye! :)

Fikk vite på fredag at jeg venter tvillinger, gutt og jente, på julaften! :) Er nå i uke 20 og har en god mage allerede! Meeen såg det bildet av deg fra uke 26...vokste den mye i perioder eller? Er jo sikkert individuelt hvor stor magen blir også, men din var helt fantastisk fin! :) Merka du noe stor økning fra en uke til en annen?

Mange spørsmål her...:) men er bare veldig engasjert her! :)

Fortsetter under...

Hei mortherese :D

Tusen tusen takk for alle gode ord og tilbakemeldinger :) Du har en fantastisk tid i møte! Virkelig :) Gratulerer så mye med graviditet, tvillinger og det å være halvveis ( kanskje litt over også, siden tvillinggravide sjeldent går helt til termin) :)

Ja, magen vokste veldig. Noen perioder mer enn andre - men det sies jo ( bokkunnskap hvertfall ) at tvillingmager vokser mest til uke 20 og deretter dabber litt av pga magemangelplass :) Dog jeg opplevde det ikke slik!

Magen min eksploderte skikkelig de siste 16 ukene - jeg fødte i uke 36, og jeg bodde så og si i joggebukser og enorme topper den siste tiden.

Jeg kan ikke si jeg merket noen spesiell økning da og da i visse uker, men som sagt fra uke 20 syntes jeg det virkelig tok av - og jeg må innrømme at jeg var blandt de største magene på tvillingtreffene :)

Du ser jo på bildene hvordan magen har vokst gjennom ukene som gikk ;)

Har du en fin graviditet så langt? Sliter ikke med noe bekkenløsning håper jeg? Og blir du fulgt godt opp?

Sender mange spørsmål i retur jeg da, så håper jeg du spør mer om det måtte være noe :) ÅÅÅÅÅ - Du har såå mye å glede deg til at ordene mine aldri vil strekke til!! :D

Hei!! :)

Begynner å gå inn her nå at det faktisk er to inni her! :) skal si det tok litt tid, men er bare en uke i morra siden vi fikk "sjokket"! :)

Men sååå glade vi er nå! :) Var å kikket på vogn i går også, fant faktisk en vi får inn i pappans Audi A3...noe jeg ikke trodde skulle gå! Men TFK twinner twist viste seg å være en hendig liten sak! :) Vi skal jo selvsagt ikke kjøpe riktig enda, men er greit å vite hvilken vi skal ha! Er så heldige å få vogn men svigers! :) men er jo nok å handle inn når det blir dobbelt opp! :) Når begynte du?

Graviditeten så langt har vært variabel! :) Kvalm til uke 8, skjønner jeg slapp litt unna der! :) ellers har jeg leddgikt og uten medisiner har det ikke gått helt knirkefritt, så har vært sykemeldt siden 16.mai...men føler nå at formen er på god vei tilbake! :) Men nå merker man jo at man blir tyngre og tyngre....og tyngre! :) he he! Meeeen noe må man vel regne med! Min hyggelige kjære sier jeg vralter allerede! :)

Er veldig fornøyd med oppfølgingen her, får nå ul annenhver uke framover, og sjekk av livmorhalsåpningen..(vet du på hvilken måte de sjekker det? :) vet ikke om jeg vil ha med sambo`n hvis det blir g.u!:)

Har kvinnelig lege som tar ul og fastlegen min er kvinne, er utrolig fornøyd med de altså! Kjempe hyggelige!

Virker utrolig spesielt å få to, gleder meg så mye til å få de hit! :) :)

Så nå framover skal jeg bare koooose meg i heimen og "bygge rede"! :)

Kos deg masse med dine skjønne små!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...