mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 5. august 2008 #1 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Må si jeg måtte inn å se de skjønne bildene dine, når de ble omtalt på forumet her! Gratulerer så mye! Fikk vite på fredag at jeg venter tvillinger, gutt og jente, på julaften! Er nå i uke 20 og har en god mage allerede! Meeen såg det bildet av deg fra uke 26...vokste den mye i perioder eller? Er jo sikkert individuelt hvor stor magen blir også, men din var helt fantastisk fin! Merka du noe stor økning fra en uke til en annen? Mange spørsmål her... men er bare veldig engasjert her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138382993-til-trude_ventet_tvillinger_juni08/
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. august 2008 #2 Del Skrevet 7. august 2008 Hei mortherese Tusen tusen takk for alle gode ord og tilbakemeldinger Du har en fantastisk tid i møte! Virkelig Gratulerer så mye med graviditet, tvillinger og det å være halvveis ( kanskje litt over også, siden tvillinggravide sjeldent går helt til termin) Ja, magen vokste veldig. Noen perioder mer enn andre - men det sies jo ( bokkunnskap hvertfall ) at tvillingmager vokser mest til uke 20 og deretter dabber litt av pga magemangelplass Dog jeg opplevde det ikke slik! Magen min eksploderte skikkelig de siste 16 ukene - jeg fødte i uke 36, og jeg bodde så og si i joggebukser og enorme topper den siste tiden. Jeg kan ikke si jeg merket noen spesiell økning da og da i visse uker, men som sagt fra uke 20 syntes jeg det virkelig tok av - og jeg må innrømme at jeg var blandt de største magene på tvillingtreffene Du ser jo på bildene hvordan magen har vokst gjennom ukene som gikk Har du en fin graviditet så langt? Sliter ikke med noe bekkenløsning håper jeg? Og blir du fulgt godt opp? Sender mange spørsmål i retur jeg da, så håper jeg du spør mer om det måtte være noe ÅÅÅÅÅ - Du har såå mye å glede deg til at ordene mine aldri vil strekke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138382993-til-trude_ventet_tvillinger_juni08/#findComment-138395926
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2008 Hei!! Begynner å gå inn her nå at det faktisk er to inni her! skal si det tok litt tid, men er bare en uke i morra siden vi fikk "sjokket"! Men sååå glade vi er nå! Var å kikket på vogn i går også, fant faktisk en vi får inn i pappans Audi A3...noe jeg ikke trodde skulle gå! Men TFK twinner twist viste seg å være en hendig liten sak! Vi skal jo selvsagt ikke kjøpe riktig enda, men er greit å vite hvilken vi skal ha! Er så heldige å få vogn men svigers! men er jo nok å handle inn når det blir dobbelt opp! Når begynte du? Graviditeten så langt har vært variabel! Kvalm til uke 8, skjønner jeg slapp litt unna der! ellers har jeg leddgikt og uten medisiner har det ikke gått helt knirkefritt, så har vært sykemeldt siden 16.mai...men føler nå at formen er på god vei tilbake! Men nå merker man jo at man blir tyngre og tyngre....og tyngre! he he! Meeeen noe må man vel regne med! Min hyggelige kjære sier jeg vralter allerede! Er veldig fornøyd med oppfølgingen her, får nå ul annenhver uke framover, og sjekk av livmorhalsåpningen..(vet du på hvilken måte de sjekker det? vet ikke om jeg vil ha med sambo`n hvis det blir g.u! Har kvinnelig lege som tar ul og fastlegen min er kvinne, er utrolig fornøyd med de altså! Kjempe hyggelige! Virker utrolig spesielt å få to, gleder meg så mye til å få de hit! :) Så nå framover skal jeg bare koooose meg i heimen og "bygge rede"! Kos deg masse med dine skjønne små!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138382993-til-trude_ventet_tvillinger_juni08/#findComment-138398752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå