Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde noen dager mensenmurring og trodde jeg skulle få mensen snart. Så begynte jeg å blø litt. Så kom det ut ting. Ja jeg vet ikke hvor detaljert jeg skal være, men det var ca 10 cm lang og tykt og med fulgte det en gul "plomme". Så stoppa blødningene opp litt før det kom tilbake og varte noen dager. Jeg hadde ikke noe særlig vondt, men følt ubehag og var veldig sliten.. Kan dette ha vært noe som ikke ble noe av? Eller kan det komme slike ting et år etter fødsel? Eller er det bare.. ja jeg vet ikke. Hva tror dere? Har dere hørt om noe slikt før?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Min blødning som kom ca 5.5 mnd etter fødsel var omtrent slik som din. Helt merkelig og annerledes enn alt annet egentlig. Og jeg var utrolig sliten og "rar" i kroppen de dagene det pågikk. I ettertid så har jeg en sterk mistanke om at dette egentlig var en SA, men det får ejg selvfølgelig aldri bekreftet, er bare en sterk mistanke hos meg. JEg brukte eggløsningstester i 3 uker etterpå fordi vi ønsket å bli gravide, og det ble ikke noe utslag. Og så ble jeg plutselig gravid 3-4 uker etter det igjen. Det hele var litt merkelig og gyn kunne ikke forklare heller. Dette var jo ikke akkurat noe konkret svar da, men.... en liten erfaringsdeling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå