Jannec2 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Enda en vellykket lunsjtreff på United bakerys i dag. ;o) Satser på ett nytt treff til tirsdag.12. Skal knipe igjen så godt jeg kan. Nekter å føde riktig enda, selv om det nermer seg med stormskritt. Kom gjerne med andre forslag til møtested. ;o) Ønsker nye gravide og nyfødte velkommen ;o)
MarTo Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Yes - jeg kommer jeg dersom jeg ikke føder. Kjempehyggelig å møte både de som er gravide og har født:)
cammis80 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Eg kommer også, er jo den som har sist termin no så holder vel lengst ut:) Håper det kommer noen nye snart så det kan fortsette!!
phantomet Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jaja JanneC... Det blir nok ikke treff på deg neste uke.. *ler* Troll i ord... Håper alt går bra med deg/dere...spent på referat fra føden... Klem klem
Pluttiplutt Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Trilletreffet den 13.. vet ikke helt om jeg kommer. Mine to elsklinger skal få vaksine på tirsdagen..så det spørs helt på hvordan de reagerer på den. Om alt går fint med vaksinering blir jeg med, det er en selvfølge gitt:)
MarTo Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Hvor skal vi møtes? Skal vi bare ta United bakerys igjen - ok for meg?
Fanny08 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg prøver å komme i morgen! Møter opp på United bakeries dersom jeg ikke hører noe annet.
phantomet Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg kommer en tur til United bakerys tirsdag... Tar sikkert en trilletur onsdag også jeg Det er klokken 12 vi treffes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå