Millima Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Sliter med guttenavn. Har Amalie fra før så hva er finest: Amalie og Kristoffer eller Amalie og Jonas? Noen andre forslag mottas med takk!
prebs Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Begge guttenavnene er fine, men jeg tror jeg synes Jonas passer best til Amalie : ) Ellers synes jeg: Nicolai Jacob Oscar Emil Herman Henrik Fredrik Sebastian Andreas Johan passer bra til!
Vannmann35 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Synes Jonas er finest, men synes likevel begge er veldig oppbrukte og kjedelige nå da... Kjenner for øvrig to brødre som heter nettopp Kristoffer og Jonas :-) Hva med: Jesper Herman Johan August
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Begge navna er klassiske og fine, men jeg foretrekke Jonas til Amalie. Niklas Matias Tobias August Markus Kristian Jørgen Joakim Lukas Jesper
♥ Herligheten ♥ Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Amalie & Jonas helt klart! =) Andre forslag: Amalie & Kasper Amalie & Jørgen Amalie & Markus Amalie & Adrian Amalie & Sander Amalie & Nikolai Amalie & Leander Amalie & Jonathan Amalie & Matias Noen her du likte? =)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jonas er nydelig, selom det er poppis! Synes det passer best til Amalie. Har aldri klart og like Kristoffer:( Ellers synes jeg dette passer bra til: Amalie og Anders\Andreas Amalie og Andre` Amalie og Endre Amalie og Sigve Amalie og Johan Amalie og Emil Amalie og Fredrik Amalie og Even Amalie og Simen Ellers synes jeg Adrian, Sander og Nikolai var gode forslag:)
sonne Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Synes begge navna er fine og passer til Amalie. Jeg liker Jonas best, så ville gått for det
Millima Skrevet 7. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk for fine forslag! Liker veldig mange av navnene, spesielt Emil og Matias. Kristoffer er oppkalling så vurderer det som mellomnavn i stedet for fornavn=)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Amalie og Emil er helt nydelig sammen, da! Men selv kunne jeg aldri brukt Emil - det er for poppis + litt "rampenavn".. Amalie er nydelig :-) Hva med: Amalie og Marius?
Millima Skrevet 10. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2008 Ja Emil er et av mine favorittnavn, men samboeren min liker det ikke.. Har en fetter som heter Marius, men veldig fint navn=) Takk for forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå