Gå til innhold

Når begynner dere med parkdress ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange grader sånn ca??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig spørsmål.....

Noen har kanskje en tynn parkdress og begynner ved 15 grader. Kanskje barnet deres ikke kan gå - og man derfor tar på en parkdress for å beskytte både klær og barn. Andre har kanskje en tykk parkdress de ikke kan se for seg bli brukt før gradestokken nærmer seg 0.

Selv har jeg en gutt som ble 1år i vår. Han har trolldressen - en dress som jeg selv kan regulere fòret på. Den tar han vel på seg rett før 10 grader. Jeg bor på vestlandet og her blir det ganske fuktig i bakken fra 15 grader og nedover. Har også bodd på østlandet - og her kan det være greit uten parkdress i lange tider pga det tørre klimaet.

Ved å ha et eldre barnehagebarn også - ser jeg at parkdressen som regel er på fra oktober til mai.

Skrevet

Jr. begynte i bhg for to dager siden, så har ikke lang erfaring. Men spesielt på de minste barna har dressene allerede blitt tatt i bruk Hvertfall tidelig på dagen når det ofte er småbløtt i gresset. Og om det har regnet i løpet av dagen så tar de på parkdresser. (da slike tynne - ikke vinterdressene) Jeg kjøper inn dresser oglar de henge i bhg. så kler de etter vær og behov. :)

Skrevet

Her brukes dressen dersom det er litt fuktig ute og det ikke er for varmt. Har Reflex vår dress og er blitt brukt masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...