Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, du sa du hadde kjøt ferdigvelling i sverige sant? Er dem nøytrale på smak eller er dem tilsatt noe?? Vurderer å teste det på jenta mi, bor nærme grensa og er over støtt og stadig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uten smak!!! Så de gled rett ned her! Hurra! Og det er det ikke ofte jeg kan si om ting.. Hehe! Den er såpass i konsitensen at du kan bruke vanlig tåteflaske uten ekstra hull og masse styr. Det er en som heter ferdig "majsvelling" det er en gul liten kartong, også er det "god natt velling" i en liten kartong med små stjerner på. GENIALT!! Jenta mi liker jo ikke noe med kunstig tilsatt smak.. Hehe! Stikker du innom her med 20 stk og ell? :-))

Skrevet

He, he... Da skal jeg teste det! Jenta mi hater flasker da, men kan jo putte det i en babykopp og se om noe av det sklir ned... :-) Lov å håpe ihvertfall... Ble veldig overrasket over henne i dag, hun spiste en stor porsjon middag - hjemmelaget! Så nå må jeg lage det litt oftere tror jeg :-)

Kan shoppe og sende til deg jeg hvis du har langt å kjøre. Blir kanskje dyrt med porto men, pga det vil jo veie litt... Har ca 30 minutter til Töckfors jeg så jeg er der ca 3 ganger i mnd ihvertfall...

Skrevet

Ja,men da blir det ikke lange turen til Fetsund da vel? Var der vi kjøpte vellingene nå i helga! På Maxi Mat... :-)))))

Flinke jenta di da som spiste middag! håper det løsner her også snart..

Skrevet

He, he... lite tips... hvis du var på det senteret så er EuroCash butikken mye billigere somregel. Men veit ikke om dem har de vellingene da. Skal se etter neste gang. De har ihvertfall en stooooor rad med barnemat dem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...