Gå til innhold

vet dere hvilket kjønn dere får? eller vil dere ikke vite.. har dere funnt noe navn?

Anbefalte innlegg

vet dere hvilket kjønn dere får?

har dere tenkt på navn?

vi har ei ida sofie fra før å vi får ei jente til å da har vi tenkt på celina

men vi er ikke sikker

hadde det blitt gutt hadde det kansje blitt christian

Fortsetter under...

Vi får en gutt - ville vite det - ikke fordi det betyr noe for oss om det blir gutt eller jente, men fordi vi gjerne vil starte tilvenningen til å tenke på babyen som en person. Han skal hete Martin. Det er et navn vi hadde tenkt på lenge, så valget ble lett siden det er en gutt. Har ingen barn fra før.

martin er et kjempe fint navn syns jeg:)

kjønn hadde ikke noe betydning for oss heller men føler det er lettere å forklare dattera vår på 3år når vi vet hvilket kjønn, så syns jeg det er praktisk:)

Vi får gutt:) Ville gjerne vite det, er så greit å gjøre ting i stand:)

Navn vil vi ha noe som begynner på N, har funne ett, men det er veldig sjeldent. Liker det godt, så vil ikke prate om det for mye, redd for å bli litt lei..

Veldig mange som maser om navn til oss, vi vil gjerne ha litt flere alternativer slik at vi ikke låser oss helt på bare ett.

Vi ville gjerne vite det, men jordmora på ultralyden var ikke sikker, men satte en knapp på jente. Vi har bestilt 3d ultralyd, så får nok vite helt sikkert da!

Om der ei jente blir det Hedda eller Selma, er det gutt blir det Lukas!

Annonse

Hei

vi skal ikke vite, men om det blir jente blir det caroline, og gutt blir det oskar. skal på 3d ultralyd, ser vi noe der er det greit men skal i utgangspunktet ikke vite:)

klems

Fikk vite at det er ei jente, har en gutt fra før som heter Jesper, så jenta blir heten Jessica :-)

Begge er svenske navn :-)

Kjønnet spiller ingen rolle, men litt lettere og vite og planlegge ting :-)

Jeg venter ei jente og navnet hennes ble Leah victoria..Jeg vill vite for er mange år siden jeg fikk mine 3 eldste som er 18.14 og 11 år men vesla er like velkommen for mamman sin..Selvom det er rart å være helt alene om henne..

Annonse

Vi vil vite! Har ikke visst med de to andre, men denne gangen kommer de to siste så tett at det er greit å vite forhold til tøy og sånn som jeg har liggende!

Har to gutter fra før:)

Gjest Mammamoms

Vi var enige helt fra begynnelsen at vi ikke ville vite det på forhånd, så her må vi gå å lure i noen måneder til.

Navnene har vi heller ikke klare. Har mange forslag på jentenavn, men jeg sliter med guttenavn. På toppen av min ønskeliste der står Teodor, men mannen min er ikke helt komfortabel med det ennå. Jentenavn er det mange valg fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...