Gå til innhold

Flere med babyer som ikke liker vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det sånn? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han blir mindre og mindre interessert i mm også, så får ikke slukket tørsten på den måten heller. Han er seks måneder i morgen.

What to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi (5mnd) liker heller ikke vann, tror det er pga det ikke har noe smak. Jeg kjøpte eplejuicen fra hipp (uten sukker), den gikk rett ned:) Verdt ett forsøk.

Skrevet

Jeg prøvde hver dag fra gutten min var 2 mnd til 5 mnd.

han var abselutt ikke intressert i det hele tatt.

når varmen kom måtte jeg ta litt eplenektar i vannet og prøve..det slukte han og nå drikker han 3 små avent flasker til dagen.

tar 120 med vann og blander med 5-10 ml nektar og han drikker som bare det:=()

Kjøpte vanlig eple nektar uten sukker og tilsettningsstoffer og den er lavsyret.

Det anbefalte Hs.

Skrevet

Jeg har en fire måneder gutt. Jeg har ikke vært flink å prøve. Men noen ganger har han drukket litt, andre ganger blitt fornærma og sinna når han oppdager det er vann.

Men for noen dager var nabokona innom. Ho måtte bare prøve noe. Hun fant frem et lite melkeglass sånn som vi bruker og gav han vann. Ungen ble helt gal og skulle hjelpe til å drikke. Jeg måtte holde igjen glasset for han ville helst ha helt vannet over hodet. Jeg tror det var veldig stas med sånn glass han ser vi bruker. Han er nemlig veldig våken og følger med på det vi gjør. Jeg har gjort dette noen ganger etterpå og får i han store mengder vann. Men litt søl blir det selvsagt. Men det er det jammen verdt!

Skrevet

Vi prøvde først å gje vatn på tåteflaska, og det vart berre harking, hosting og søl, sannsynlegvis fordi vesla forventa at det skulle komme mme ut av den.. Men så kjøpte vi drikkekopp (avent med mjuk tut) og då gjekk det mykje betre, ettersom ho ikkje hadde nokon "forventningar" til innhaldet. Det er iallefall min teori :-)

Skrevet

Mini var også helt uintrissert i vann på flaske. En dag han satt på fanget mitt da jeg drakk vann, ville han absolutt ha glasset mitt. Jeg lot han smake, og han drikker som bare det. Etter det tar han litt på flaske også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...