Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå begynt på mitt andre forsøk med inseminasjon hos Nordica. Første gangen gikk jeg på dobbel Pergotime, og ble scannet nede hos Nordica i forbindelse med at jeg også tok vannscanning hos dem (umulig å komme til her i Bergen, evig lang ventetid). Da hadde jeg fått fine eggposer, 18 og 19 mm.

Men! Denne gangen fikk jeg utskrevet Pergo hos fastlegen min, sammen med Ovitrelle. Så pergokuren er tatt, og jeg er på dag 8 i syklusen min. Har ringt rundt til alle gynekologene her i Bergen, og til og med noen utenfor Bergen, men det er umulig å få time til UL av folikkene mine...

Hva skal jeg gjøre da?

Får ikke svar fra Nordica, ang hva jeg skal gjøre. Og ikke noe hjelp å hente fra legen heller. Hva mener dere?

Jeg kan vel ikke bare "anta" at eggposene blir fine denne gangen, og sette Ovitrellen...?

Utrolig irriterende.. Jeg har jo kjøpt flybilletter og hele pakken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du vurdert å sjekke med Haugesund og fertilitetsklinikken der, evt lege utenfor Bergen?

Kanskje du også kan komme deg litt tidligere ned til Dk slik at du kan få en scan der før sprøytestikking?

Du får unnskylde rotete respons men jeg kastet bare ned tankene mine før jeg logger ut igjen:-)

Lykke til uansett hva du finner på!

Skrevet

Det må da finnes en privat klinikk som kan hjelp deg? Huff, så fryktelig stressende og irriterende. Lykke til i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...