Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Høres ut som om jeg skal slenge drit til de som lager det til barna her...hehehe, men jeg skal bare rett og slett spørre: er det ikke lov å skeie slik ut en gang i blant??? jeg har så lyst på det til middag idag!!!!!! ))
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Er det noe gærnt i å spise det da? Mye som er mye verre.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jo men du bør ha f.eks broccoli også. Vi har hatt det en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 ja ikke sant? Liker ikke å ha det så ofte da, for det er jo ikke så sunt. Løvsteiken er masse fett i, pommes frites er det mye fett i, for ikke snakke om bernaisesausen. Ikke akkurat sunt. Men idag skal vi være usunne her i huset namm..gleder meg.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 hehe.... syns dokker gjør rett i å kose dokker!! :-D E jo kostholde man har til daglig som telle ;-) men har du løvbiff 3 ganga i uka kan man jo bynne å prate :-P go middag!!! :-))
Gjest Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Hender vi har det her, har salat og dampa grønnsaker til så er ikke det noe verre enn andre ting... -) Lar være å salte noe ekstra da....det kan vi voksene snike oss til før vi spiser...
Gjest Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Ja selvsagt går det bra! Vi har sånn type mat innimellom (ikke akkurat den kombinasjonen du nevner), men passer på å ha salat eller grønnsaker til da slik at det blir noe sundt også. Pommesfrites som ikke er frityrstekt, men bare varmet i stekovenen er jo ikke så fett og usundt da tross alt ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Nope, 3 ganger i året sikkert )) mmmmm......kjenner det blir tidlig middag idag synes du skriver på dialekta mi forresten. Fylke du er fra? HI
blirjegsnartmamma Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 åå det vil jeg også ha til middag men bytter ut pommes frites emd ris.. også fersk ananas + kokt brokoli ved siden av.. NAM NAM
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Kos deg med god samvittighet. man kan jo skeie ut litt iblant.. sikkert sunt det.. haha.. Og man kan faktisk gjøre det sunnere. steke i olje istede for smør, ikke smør på pomfriene. osv, ha frisk salat ved siden av.. nam.. Tror jeg skal ha det til middag imorra.. Nam, eller idag.. hehe. Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Ååååå, dette skal vi å ha idag med salat og brokkoli! Kanskje peppersaus i stedet (litt sunnere) Hehhe!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 La meg spørre; Hadde du seriøst ikke laget dette hadde du fått mange negative svar? Jeg er glad jeg har fungerende hjerneceller.
børdi Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Er da ikke noe farlig å spise det... Spis og kos dere .
!!!! Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Du trenger a) Å ringe en psykolog for å styrke din selvtillit til å ta besluttninger. Hvis du ikke makter å ta en enkel middagsbesluttning selv er det dårlig stillt med deg. Du har min tillatelse til å skeie ut. God bedring.
kelly Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Nå lager mannfolket mat, og gjett hva det ble idag? Løvsteik, bernaise og chips , takk til trådstarter;)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 ha ha..dere tror vel ikke seriøst at jeg ikke hadde kjøpt dette til middag om ingen hadde "godkjent" det her????!?!?!?! ha ha ha, da er det noen andre som trenger hjerneceller ja...hohohoho. Det var forresten NYYYYYDELIG! HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #21 Skrevet 5. august 2008 Jeg trodde ingenting. Jeg bare spurte deg et spørsmål. Hele innlegget virket jo helt hjernedødt.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #22 Skrevet 5. august 2008 Finnmark fylke å Sør-Varanger kommune ;-))
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #24 Skrevet 5. august 2008 Å du bitcha over her trenger et kurs i rettskrivning...... beslutninger med EN T! Selvtillit med 2 L` er... Stilt med EN L.... Dum som et brød er du.... Tror du ikke Hi mente det ironiskt!!!?? Har vært så mange innlegg siste tiden med hysteriske folk som ikke kan gi ungene sine usunn mat i ny og ned. Lær deg ironi.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #25 Skrevet 5. august 2008 Ble du plutselig anonym nå da, for å forsvare deg selv. Så patetisk og angripe skrivefeil, i desperat forsøk i å prøve å såre tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå