Klompin Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei. Har en gutt på 18 mnd som har vært en engel fra dag en, sover hele natta, er ingen problem å legge om kvelden osv. Men nå plutselig så vil han ikke sove, ikke engang på dagen! Han vrææler så han vekker hele nabolget... Han sovner selfølglig til slutt, men det er kun fordi jeg har stått å strøket han på kinnet å så listet meg stille ut. Hva skal jeg gjøre? Er det bare en fase han er inne i? Er det flere som har opplevd det samme? Hvor lenge varer det? (har holdt på i 3 dager nå)
Linda-mor Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei, Har hatt omtrent samme problem som deg nå i sommerferien. Han har alltid vært en engel å legge. Han er nå litt over 18 mnd, sovner greit på dagtid, men på kvelden har det vært problematisk. 1-2 timer har vi gått ut og inn av rommet hans og måttet legge han ned fra stående og stryke han inni hånda. (Som er det beste han vet av kos :-) ) Lurer også på om det er en fase. Han har hatt det i ca 2,5 uker. Vår gutt har ikke lært å gå ordentlig ennå, men det er like før. Vi la merke til at problemene startet samme kveld som han slapp seg selv for første gang og gikk alene. Begynte igjen i barnehage denne uka, og det har gått bedre de to siste nettene. Har tatt oppimot en halvtime og han har vært mindre rabiat. Kanskje han blir mer utslitt når han er i bhg eller at han rett og slett er begynt å bli lei av at vi bare kommer inn og legger han ned igjen når han har reist seg opp i senga.
lillespire-april09 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Har ei jente på 17 mnd... Ho har vært vanskelig å legge i hele sommer... Da vi startet med å kutte ned på dag-sovinga (1/2t), sovna ho lettere på kveldene (Slitsomt å ha ungen våken t kl 22) Fremdeles kjemper vi kver dag m å få ho t å sove på dagen. men ho trenger d!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå