Totinona Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Min datter er snart 9 mnd, og jeg skal begynne å jobbe om en mnd. Jeg jobber skift, deriblant noen netter, så synes det er greitt å gi meg med ammingen til jeg skal på jobb. Hun våkner 2-3 gr iløpet av natta og får pupp så er vel en fordel å få vekk dette før jeg begynner også. Noen som har tips? Er det best å kutte puppen tvert fra natt 1 eller begynne da ho våkner den siste økten på natten? Ho pleier å våkne v 23, 03 og 06. Kanskje best å gi ho melk v 23 og kutte ut 03 økta først? Ho legger seg v 19 tiden og vil opp ved 06 som regel. Og er det best å kutte ut ammingen etter nattavvening eller motsatt?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg ville kuttet ut på natta først jeg og så fortsatt på morgen og kveld en stund til
caringmum ! Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 er enig m vedk. over, ta natta først og ta resten gradvis. er visst anbefalt å bruke 1 til 2 mnd på avvenningen. lykke til.
Har to herlige gutter! Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 ja kutt ut natten så kanskje 23 går av seg selv når hun starter i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå