Bimmelim Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Går det greit? Tenkte på oppbevaring av sprayen mht varme osv. Glad for hvis noen med lignende erfaring kan svare.
*-* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vi var i Asia under det forrige forsøket i vår, veldig varmt så vi bodde bare på steder med air-con eller kjøleskap. Til og fra flyplassen og på mellomlandinger hadde jeg sprayen i en liten kjølebag og så kjøpte jeg kald drikke innenfor gatene og la oppi. Går jo ikke an å ha med kjøleelementer som håndbagasje...Men jeg puttet et par kjøleelementer i kofferten sammen med den andre spraypakningen sånn for sikkerhets skyld. Forrige gang gikk jeg på synarela og skulle bare spraye morgen og kveld, så jeg kunne ha sprayen liggende på rommet. Denne gangen går jeg på suprecur som skal sprayes fire ganger om dagen, det hadde vært vanskeligere tror jeg for da må du jo ha den med deg rundt mye mer. Det var til og med litt slitsomt her hjemme i sommer da det var på det varmeste, var jo for varmt til å ha den i veska på dagtid her også og måtte holde meg i nærheten av kjøleskap. Men jeg syns det gikk veldig greit å reise med synarelaen, lå trygt i kjøleskapet på rommet eller sammen med en kald coca i veska på kortere turer:)
Søskenhåp adopterer Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Det er jo ofte like varmt her hjemme som i Syden, så det ville jeg tatt helt med ro. Du trenger jo ikke akkurat legge sprayen i solsteiken. Uansett, dette med "oppbevares under" gjelder nok mest når man skal oppbevare den uten å bruke den - da det er snakk om oppbevaring flere mnd. på "lagring". Den korte tida den er i bruk går det nok bra å ha den i veska. Jeg har alltid bare hatt sprayen i veska, også på sommerstid og alt har virka som det skulle.
74skytte Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg var i syden under spraying, og jeg hadde med en liten kjølebag og et kjøleelement. Ikke noe problem. Det var et par ganger den kanskje ble utsatt for litt varme, men det gikk bra. Lykke til!
Bimmelim Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Takk for flotte svar dere! Da kan jeg kjøpe billetter snart ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå