L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Tenker litt på Celine Men vil gjerne ha forslag:) Navnet er ganske spesielt så vil gi det litt mer karakter med et mellom navn:) Forslag?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vanskelig å hjelpe deg med dette når vi ikke får vite hva første navnet er.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Har ikke så lyst til å skrive navnet egentlig.. Kan si såpass at det et kort navn som slutter på A... Eks Lina (det er selvsagt ikke dette navnet;)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Celine passer ofte fint som mellomnavn. Det samme gjør Eline, Otilie, Sofie, Elisabeth og Louise. Noen av disse som passer?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hmm.. Ja litt vanskelig når man ikke vet navnet.. Alle navn som slutter på A passer jo ikke i alle dobbeltnavn.. Får bare prøve meg frem.. Linnea Caroline Viktoria Matilda Susanna
Maya_1 Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Er det et to-stavelses navn? Når første navn ender på A synes jeg det er "tungt" når mellomnavnet også gjør det, så ville først og fremst siktet på E-navn. Celine som nevnt er fint, av mellomnavn som jeg vurderer ser Elise, Emilie, Julie og Sofie. Samt Marie og Christine og de klassiske.
Vannmann35 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Hmmm... Blir jo nyskjerrig på hva dette navnet er, men trendy navn nå for tiden er jo Milla, Ella, Alva, Vilma og Sofia, så kanskje noe i den duren... Ellers, skjønner ikke helt hva du mener med å gi navnet mer "karakter"? Dersom dere har valgt et uvanlig fornavn, så vil det jo være dumt å "ødelegge" det med et så vanlig navn som Celine... Det skjønner jeg ikke poenget med? Uansett, hva med: Sofie Marie Oline Eline Elise Emilie Serine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå