Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei Lurte på om det er noen av dere som bor i/nært Bergen og har 2 i magen som kunne tenke dere å treffes en dag? Gjerne også de som evt har fått to og føler de kommer seg ut av huset med dem :-)
Tvillingmama Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei Jeg kunne tenkt meg å treffes! Det var faktisk et godt forslag. Se om det er flere som vil... Hilsen
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Kan møte opp om det passer seg en gang eg er der... Han er fra by'n, så er der ofte. Men veit ikkje kossen det blir framover med tanke på tilstanden min... Hehe... Men skal følge med på tråden og sjå om det klaffer!
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Flott da er vi ihvertfall 3, kanskje 4. Andre må gjerne også henge seg på Jeg er fullt sykemeldt nå, og foruten at storebror skifter barnehage kommende uke, så har jeg ledig tid de fleste dager. Hva med dere andre? Når kan det passe? Vi kan møtes på ettermiddags/kveldstid også.
myk1+1=2 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg er også sykemeldt og kan komme på formiddagen. Torsdag og fredag passer for meg denne uken:-)
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2008 Sorry - har hatt en litt hektisk uke og da blir bl.a surfing på nettet nedprioritert Tror det blir litt for travelt for meg å treffes i morgen (dessuten er det vel litt kort varsel?) - men hva med en dag neste uke. Den ligger ann til å bli litt roligere for min del på dagtid. Ps - noen av dere som skal på tvillingforberedende kurs på KK? (I regi av tvillingforeldreforeningen)
myk1+1=2 Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Har tid neste uke jeg :-) Alle dager etter kl 1200, unntatt tirsdag...
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2008 jeg kan også alle dager, men onsdag skal jeg til UL kl 14 så må evt avslutte så jeg rekker det Hva med deg Tvillingmamma, og evt andre interesserte??
Tvillingmama Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Jeg skulle gjerne treffes men jeg ble lagt inn på KK fra forrige fredag pga. masse kraftige regelmessige kynnere som værer dagen rundt! De holder på å teste meg og det er utrolig kjedelig å ligge her hele dagen... men jeg håper at dette ikke fører til for tidlig fødsel siden jeg er bare 27 uker på vei. Dere kan gjerne treffe og jeg kan ta det en annen gang med dere... Leit at jeg kan ikke være med. Kos dere. Hilsen fra sykehuset
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2008 Kjedelig med langtekkelige sykehusopphold ja, Tvillingmamma, men som du sier, det er viktig å prøve å unngå for tidlig fødsel. Håper kynnerene roer seg ned så du får gå mange uker til med nurkene i magen!! Er du *helt* sengeliggende forøvrig, eller skal vi ta treffet på KK? ;-) Ellers foreslår jeg da at vi andre (Myk og jeg, samt Sizzi og evt andre om det passet?) møtes torsdag kl 12 et sted i sentrum? (jeg er fortsatt lite kjent i sentrum så tørr nesten ikke foreslå noe treffsted, vi kan jo begynne ved den blå steinen kanskje?)
Tvillingmama Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Det var snilt av deg men dere trenger ikke å komme her. Nei, nei gå og kos dokka i byen.. Dessutten vil jeg bare slappe av.. Det går så fint. Jeg tar det en annen gang. Men takk likevel.
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2008 :-) Skjønne godt at du treng (og vil ha) mest mulig hvile, så det var mest en spøk. Men ellers skal jeg ikke mindre enn 2 turer til KK uansett denne uken, (i kveld og onsdag kl 14) så om du skulle ombestemme deg er det lov å si fra. Men håper du er på beina snart igjen og kan komme å kose deg i byen sammen med oss istedet (det er tross alt litt kjekkere det enn på KK) :-D
myk1+1=2 Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Hei Jeg har meldt meg på tvillingkurset idag !!! Er med til byn på torsdag jeg :-) skal til fysio og er ferdig litt før 12, så kanskje vi kan møtes 1215 ?
myk1+1=2 Skrevet 19. august 2008 #16 Skrevet 19. august 2008 Hei Småen har fått vannkopper...Har sendt deg pm...
Cindy1988 Skrevet 26. august 2008 #17 Skrevet 26. august 2008 For sent å være me? *smiler* Sykemeldt og lite å gjøre på om dagen
Gjest Skrevet 26. august 2008 #18 Skrevet 26. august 2008 Har ramla heilt ut av denne debatten siste dagene... Hehe... Var innlagt to netter forrige helg pga blødning, gikk heldigvis over av seg sjøl! Men hadde også en livmorhals som gikk fra å vere 2.5 cm lørdagen til å bli 1.9 cm mandagen... Så fikk lungemodningssprøyter og beskjed om å holde meg rolig. MEN fikk heldigvis lov å reise heim siden vi bur rett ved sjukehuset her i Førde! Var på ny kontroll i dag, etter ei veke på sofaen heime. Alt var bra med mor og barn, men livmorhalsen hadde no minka til 1 cm... Så blir et par veker til på sofaen for meg ja! Denne helga var samboeren i Bergen, men eg orka ikkje vere med. Han var på Ikea og handla inn til barnerommet! Så no er senger, garderobeskap og kommode montert og klare til bruk
myk1+1=2 Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 Småen er frisk og i barnehagen igjen, så jeg er klar for treff jeg :-)
Sushi Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 Hei ! Jeg har lyst å være med på tvillingtreff: Men vi har sen ferie i år slik at jeg ikke kan være med på treff før fra oktober. Regner med at dette kan etableres som en fast aktivitet så lenge helsa holder?!! Fint tiltak. For meg passer det best å møtes på ettermiddag/kveld slik at pappaen kan passe minstemann !!
Mamma's trolljenter Skrevet 27. august 2008 #21 Skrevet 27. august 2008 Jeg vil også være med! Kan vi ikke sette opp eventuelle datoer og tidspunkt? Så kan vi se hva som passer for de fleste? Jeg kan når som helst egentlig, sykemeldt... Bare vi ikke går opp til fløyen eller noe!!
Smilepia ~tvillinger i sept~ Skrevet 27. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 27. august 2008 Spasertur til fløyen hørtes litt fristende ut, i og med at det kan sette i gang fødselen ;-) Neida, så mye fysiske utskeielser blir det neppe, så disse treffene skal passe for alle. Jeg har en nyoperert 2åring i hus og er selv litt forkjølet så vi holder oss hjeme denne uken, men kan treffes i neste uke. Foreløpig alle dager.
Mamma's trolljenter Skrevet 27. august 2008 #23 Skrevet 27. august 2008 Ikke lenge igjen til fødsel altså? Nei huff, noen flayen tur blir jeg ikke med på enda! Bekkenet mitt løsner mer bare jeg ser ut føler jeg! Nyoperert? Er det alvorlig?
myk1+1=2 Skrevet 27. august 2008 #24 Skrevet 27. august 2008 Jeg kan alle dager unntatt torsdag neste uke, for da skal jeg ironiens tegn på tur på Fløyen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå