Gå til innhold

Lengde og vekt 3 og 4 mnd kontroll, strl 62?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store var barna ders på 3 og 4 mnd kontrollen, og hvor lenge kunne dere bruke strl 62? Mange som har sagt at barna deres omtrent hoppet over denne størrelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 4 mnd i dag og jeg tipper hun veier 5500 g og er 61 lang. Noe 62 her er fremdeles for stort. Hva veier din da?

Skrevet

Akkurat vært p¨å 3mnd kontroll. 59 cm og 6 kg. Har noe som er for stort jeg også ennå. Vil bare høre litt om hvor lenge de før oss har brukt 62. Fikk noen klær i gave her en dag som er 62, og lurer på å bytte til større viss det er slik jeg har hørt at størrelsen ikke holder så lenge.

Skrevet

Sønnen min er 3 mnd og bruker 62 nå, men den størrelsen begynner allerede å bli snau til ham (men han er ganske lang). Har ikke vært på 3 mnd-kontrollen enda, men har allerede begynt å gå over på 68. Har brukt 62 under en måned. Synes uansett det er vanskelig med størrelser fordi en 68 fra f.eks. HM og en 68 fra Ellos er ekstremt forskjellige...

Skrevet

Min datter blir 3 mnd om 2 dager, og hun bruker str 68. Hun var 5960 gr og 61,5 cm lang da jeg veide og målte henne den 11. juli hvertfall.

Aner ikke hva han veier nå og hvor lang hun er - skal på kontroll om 1 uke :) Blir kjempespennende!

Skrevet

Her brukte vi 50 hele første måneden. 56 hele andre måneden. Og str 62 har vi ikke brukt så mye, måtte over på 68 da han ble 3 mnd. Han veier 7,6 og er 64 cm lang. Litt over 3 mnd.

Skrevet

jeg har brukt str 62 i 2 mnd. Bodyer vokste han fort ut av mens bukser begynner han å vokse ut av nå. Det er utrolig forskjell på størrelsene, jeg har bodyer fra samme butikk og samme str. som det er stor forskjell på. Og klær som er etter førstemann er større enn de som er kjøpt nå.

denne gutten var 6880 gr og 63 cm på 3 mnd kontroll. han er nå 4 mnd men har ikke hvert på kontroll enda

Skrevet

Gutten min er snart 4 mnd og vi har akkurat begynt å bruke 62 nå.

På 3 mnd-kontrollen var han 62,5 cm, og 6 kg.

Vi brukte str 50 i 7 uker (var 47 cm da han ble født).

Skrevet

Jenta mi blir fire mnd den 14, men har ikke vært på 3 mnd kontroll enda. Jeg vet derfor ikke hvor lang hun er, men hun er ca 7 kg. Det er svært lite i 62 hun kan bruke. Det aller meste er 68, og regner med at jeg må begynne på 74 om ikke veldig lenge. Regner med hun er ganske lang, var 52 når hun ble født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...