Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Eller er det for tidlig og etterlyse dere?? Jeg har regnet meg frem til at vi skal ha 4.forsøk ca. da. Starter opp med Trisekvens helt i slutten av denne uken. Har måttet planlegge oppstarten litt, og forskjøvet den noen dager for at ikke innsettingen skal kollidere med tiden Frøyamannen er bortreist. Håper bare jeg har regnet rett nå da:) Ser frem til og få starte opp igjen, og håper nok en gang at NÅ må det da være vår tur!!
donald Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei, Jeg startet med synarela i går og skal muligens ha uttak rundt uke 39. Godt å endelig være igang igjen. Skulle startet med kur i juni, men da ble mens for sen ift ferieavvikling på Ullevål. Kunne ringe inn mensen i juli, men da var det stengt pga sykdom. Kom hjem fra ferie på søndag og tok kontakt med Ullevål på mandag (1. åpningsdag etter ferie) og var så heldig at jeg fikk starte kuren med en gang til tross for at jeg egentlig var en dag for sent ute. Jeg har også en mann som er bortreist i tiden rundt uttak, men han får fint innfinne seg for å levere varene:-) Vi får backe hverandre opp i tiden fremover:-)
elvira 76 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hei! Jeg regner med å ha innsett i uke 39, skal på ultralyd 12. september. Dette er første forsøket vårt, så skal bli spennende. Starter med Synarela på torsdag, Gruer meg litt til eventuelle bivirkninger, men håper jeg slipper billig unna Jeg satser på at uke 39 blir lykkeuken og krysser fingrene for oss alle!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei på dere Jeg har planlagt uttak i uke 37 jeg da. Men lurer på hvorfor dere skal starte med spray så tidlig? Jeg starter med Suprecur 10.aug med planlagt uttak i uke 37. Er det forskjell på de forskjellige sprayene om hvor lenge man må stå på dem?
elvira 76 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg vet ikke hvorfor jeg må stå så lenge på sprayen, men vet jeg må bruke en uke ekstra fordi jeg feilberegnet når mensen skulle komme. Kunne ikke flytte ultralydtimen pga fullt så da ble d sånn. Men skulle jo i utgangspunktet bruke det i 4 uker, lenge nok det og... Det er rart at det er så stor forskjell ja..
Cici03 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg begynner ikke med spray før om 2 uker, altså 20.august, og jeg skal ha uttak allerede i uke 38.. Så kort tid jeg har i forhold til andre her....?!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Det er godt vi er flere som regner med innsetting i uke 39:) Frøyamannen har tatt feil av datoene han er borte, så det er plutselig en stor mulighet for at jeg blir værende en stund alene i Alicante. Vi får se. Et alternativ er at jeg forskyver forsøket en uke eller to:) Kan jo selv velge når jeg setter i gang mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå