Sunniva78 har to små Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Er det travle dager for tiden hjemme hos dere også? Er så spennende med alt som skjer, nå lurer vi på hvor lang tid det tar før han krabber... Har stått i krabbestilling et par uker nå:-) Og om 1 uke er han et halvt år!!!!! Er absolutt ikke tull det med at tiden raser avgårde...
Zitro Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jepp, og jeg elsker tiden! Lillemor utvikler seg så fort og jeg skulle ønske jeg kunne beholde henne som en liten baby myyyyyyyyye lenger enn hva jeg får... :-) (kunen godt tenke meg å få litt nattesøvn snart da men, pga jeg har ei vanskelig lite tulle på natterstid)
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 merker dagene blir mer og mer travle men, det er jo bare morsomt da! Flink gutt du har som er i krabbestilling allerede Min ruller fra rygg til mage, så da er det opp å snu han tilbake for hver gang, for han synes ikke det er så spennende å ligge på magen så alt for lenge nei Så ruller han rundt i ring når han ligger på magen, det er morsomt å se på! Også prater han så mye mer, det er sååå kos å høre på!!! Min blir også 6 mnd om akkurat en uke
PilleMille Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Et halvt år om 6 dager! Hohei så tiden gikk Merker det er mye mindre soving på dagene nå ja. Akkurat nå sitter gladjenta på fanget og følger nøye med på hva som skjer på pc`n. Og det er ikke lenger slik at når jeg legger henne på gulvet og snur meg bort så er hun på samme sted når jeg snur meg tilbake. Nei her rulles det avgårde, og hun står også mye med nesa i gulvet, rumpa i været og spinner med føttene i bakken og vil framover og blir illsint når hun ikke rerkker det hun prøver å nå tak i. Utrolig vittig, vilje må man ha om en skal komme seg fram
Sunniva78 har to små Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Mindre soving, ja det kan jeg skrive under på... Men enda har han 3 dupper, og jeg synes det er litt styr å time siste duppen slik at det ikke blir for lang eller kort tid til leggetid for kvelden... Ofte er det 3 dupper på 30-45 min, men han kan slå til å sove 2 timer på første duppen. I dag har han forresten feber for første gang... Han var veldig urolig i natt, våknet og skrek sikkert 5-6 ganger. Målte temp i dag tidlig, og den var på 39. Mye sutring i dag, ligge på gulvet er ikke populært i det hele tatt, noe han vanligvis elsker... Vet ikke hva det er jeg, kan ikke se antydning til flere tenner heller. De to første nede kom nemlig uten feber. Vel, får bare håpe på at det går over av seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå