Gå til innhold

Luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6 uker har så luft i magen. Er det normalt at en liten baby fiser og romler i magen over et par uker? Fisene hans lukter skikkelig ille også. Han har sjelden avføring men den ser helt normal ut (gul og kornete). Jeg ammer og gir tillegg når det trengs. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er normalt, men min sønn er 5 uker i morgen og ligger også og fiser... Det lukter ikke godt, men det kommer ingenting i bleia. Mye rumling i magen og litt skriking/ubehag også. Han hadde mange bæsjebleier i starten, men nå bare én gang daglig. Får morsmelk fra pupp og flaske og noe mme pga ammeproblemer. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Sluker luft? Han klager når han raper, det liker han slett ikke...

Skrevet

Jeg har også tenkt at det er fordi han sluker mye luft men så har jeg hørt at de "spiser" mye luft om mor har lite melk. Huff, dette med ammingen er en evig bekymring:-/ Men, han har mange tissebleier i døgnet og det må jo tyde på at han får nok mat!?

Skriking på kveldene har vi også noe av og noen ganger hjelper sukkervann.

Skrevet

akkurat sånn er tulla mi og. er 12 dager gammel idag. fiser masse og lukter vondt av de. jeg bare ammer. hun har også normal avføring

Skrevet

min og fiser og bæsjer ikke så ofte lenger, 6 uker gammel. men så lenge de har mange tissebleier og vekten går opp så ville eg ikke bekymret meg. noen babyer bæsjer bare en gang i uken . tror og det er vanlig med luft de første ukene, hvis babyen griner mer enn tre timer flere dager i uken da er det gjerne kolikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...