Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Litt eddik i en skål og skvosj litt zalo oppi og sett der fluene er flest (evt flere steder). Fluene vil smake, men når de går på vannet er overflatespenningen brutt og de drukner.
Zitro Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Men først bør du finne ut hvor fluene kommer fra da... er det f.eks bananfluer eller fluer fra plantene i huset?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Sett ut skåler hist og her (oppskrift som over, lover massegrav i morgen!), vask kjøkkenet godt, tøm bosset og vask inni boss-skapet, stt frukt i kjøleskapet de varmeste dagene, kjøp en basilikum som du kan ha stående i vinduskarmen (de liker ikke lukta). Da er du kvitt problemet.
Den drygaste Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 åh ja!!! jeg er kjempeplaget med disse små ekle dyrene! nå blir det blodhevn!!!
skorpionfruen Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Hehe jeg leste småfugler, så tenkte jeg bare er nå det et problem å ha i hagen også nå Hehe... Vi har en katt som jakter iherdig ned hver en flue i huset.
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Hvis fluene kommer fra potteplanter så stikker jeg bare en fyrstikk nedi jorda. Hjelper kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå