Gå til innhold

Sko til 1 1/2 åring i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko og typer sko anbefaler dere til ei på 17 mnd som skal begynne i barnehagen nå i august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fora gummistøvler (viking?) er gode å ha på kalde våte dager, eller ullsokker og vanlige gummistøvler. Og vanlige joggesko på tørre dager. Utover vinteren trenger hun goretex-vinterstøvler. Det kan være veldig mange fine dager utover september, så sandaler kan være aktuelt en stund til. Det spørs på formen på foten hvilke modeller og merker som er best.

Gjest En vakker gutt på to år
Skrevet

Min er 2 1/2, men både i år og i fjor har han hatt vanlige joggesko til bruk både i barnehagen og hjemme. Syns det har vært veldig greit. Neste år vurderer jeg å kjøpe gore-tex joggesko, selvom de koster litt mer. Er ofte det er vått i gresset/sanda etc., men ellers ganske tørt, slik at det ikke er helt gummistøvel vær heller (prøver å unngå bruk av gummistøvler før det er helt nødvendig, tungt å gå med og sitter dårlig på foten), og da hadde vanntette sko vært greit, siden gutten har en tendens til alltid å gå der det er vått... Når det er sagt, er gummistøvler nødvendig til regnværsdager. Utover høsten og vinteren vil hun trenge cherrox og vintersko. I fjor ble cherroxene helt klart mest brukt på gutten min, både fordi han likte dem selv, og fordi barnehagen tydeligvis likte cherrox for da var de ganske sikre på at ungene ikke ble våte på bena. Har derfor tenkt å kjøpe viking thermo cherrox i år, siden mange skryter av dem. Hva vi skal kjøpe av vintersko vet jeg ikke enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...