Lillemor91 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Dattra mi er 9mnd. i dag satt hun på gulvet i bare bleien å spiste en kjeks, så gjemmer hun resten av kjeksa oppi bleien, hun trodde ikke jeg så henne, men da han lå merke til det, så smilte hun lurt å krabbet fort som bare det bortover. de er så lure i denne aldreren, har funnet kjeks oppi bleien til marina opp til flere ganger, men det var ikke før i dag jeg så hvordan de faktisk havnet der xD hehe noen flere med rampete 9mnd barn?
Krokka og prinsessa Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hehe! Så søtt! Her er snuppa 10 mnd. Hun spiser skosåler Hun krabber ut i yttergangen i full fart. Der har jeg ett par nye sko med sånne halvsåler i. Hun tar dem utav, og sitter å tygger på dem. Når jeg kommer å spør hva hun gjør, gliser hun, snur seg, og krabber avgårde ut på trappa i ett sinnsykt tempo!! (Døra står åpen siden det er så varmt.) Hun er så søt!!
Lillemor91 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Hehe, så utrolige lure og søte de er! kan ikke bli sint om de gjør noe ugang vettu^^. hehe
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ja de er helt herlige:) Har en gutt på 10 mnd. Han er helt vill etter peisen her hjemme.. Står og klapper på den så han blir helt svart,he he.. Når jeg sier nei, ler han og setter seg ned å krabber bortover;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå