Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Her kommer en ny førstegangs inn. Jeg er 28 år, fra Lier men bor i Hokksund. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som skal ha høstbaby/vinterbaby. Jeg har termin 18. oktober og venter ei lita jente. Er sykemeldt og har lange kjedelige dager hjemme. Hadde vært koselig å ha noen å gå tur og skravle med.

Kan desverre ikke være med på treff 7. august, men satser på å kunne være med neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138376676-h%C3%B8stbaby-i-hokksund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er fra Hokksund, men bor på Konnerud nå. Jeg venter nr to i midt-desember.

Hadde lyst til å være med på treff i morgen jeg og, men det har dukket opp noe, så kanskje neste gang.

Men, det er jo ikke langt fra Konnerud til Hokksund =)

Hadde vært artig å bli kjent med flere som venter babyer i tiden fremover.

Annonse

Er dere med på BIM-treffene? Jeg har vært litt avventende, men lurer på å slenge meg med nå for å bli kjent med likesinnede. Nå vet jeg ikke når neste treff blir (jeg kan ikke i dag), men det går jo an å treffes utenom kanskje. Koselig å bli litt kjent før babyene våre kommer :-)

Noen forslag? Jeg er sykemeldt og har et hav av tid, men dere er forhåpentligvis friske og raske og i jobb fortsatt så da passer kanskje kveldene best isåfall?

Kan vi ikke prøve å slenge oss med på neste treff da? Da er vi isåfall flere nye. Lurer på hvordan vi skal huske hvem vi har snakket med forresten :-) Ikke så lett å huske på alles nick her inne :-D

Er på facebook, men er ikke med på gruppen.

• 3 uker senere...

Annonse

Hei jeg er 28 år og bor i Hokksund (Ormåsen), skal få en liten gutt i slutten av desember så det er noe senere enn dere. Men det hadde vært koselig å hatt noen å trille med i Hokksund og Drammen. Dette er min andre, har en jente på 4 år fra før.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...