Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette er første gang jeg skriver her inne. Har en flott sønn som vi adopterte for ca 8mnd siden etter flere år som ufrivillig barnløse. Jeg har abortert tidlig i svangerskapet mange ganger. Nå har jeg i hele sommer vært skikkelig uopplagt og uten energi. Har i over en uke hatt ømme bryst og stikkinger nederst i magen. Ønsker å sove masse og går ofte på toalettet. Ganske uggen store deler av dagen. Og sist men ikke minst, jeg farer opp av ingen ting, HELT ulikt meg til vanlig. Siden jeg alltid har hatt en ustabil syklus, aner jeg ikke når sist mens var, men jeg hadde en liten blødning på to dager for fem uker siden. Fra den dagen var jeg ikke helt meg selv. Pga maaange graviditetstester har jeg nesten fobi mot den saken. Har lovet meg selv å aldri ta en test igjen, men nå føler jeg meg mer gravid enn noen gang før. Så mannen ønsker at jeg tar en i morgen. Gruer meg til det, for selv om et barn er veldig velkomment, har jeg så utrolig mange vonde erfaringer. Vi er allerede i gang med adopsjon nr. 2, så vi strever ikke med å få selv lengere. Er det noen som tror jeg er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Forstår at du har vært igjennom mye!!!

Alt du beskriver er jo symptomer på graviditet, så jeg tror det er stor mulighet for det, ja.

Forstår du er redd, men du klarer å ta testen! Søk støtte i mannen din, og hold fokuset på sønnen deres. Lykke til!!!

Skrevet

..... og jeg er VELDIG gravid. Har aldri følt meg slik i starten de gangene jeg har mistet, så nå håper jeg dette er noe som varer i 9 mnd. Hvis ikke vet jeg jo hvor fantastisk det er å adoptere, så om det går galt, tror jeg at jeg klarer å se frem til en adopsjon til. Nå får vi i alle fall avslutte den prosessen vi nettop har startet med, og se hvordan dagene og ukene går. Er jo veldig heldig om vi skulle få i både pose og sekk!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE:)) skal krysse alt som krysses kan for deg:))

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, så ble det ikke noe ut av denne gangen heller. Men nå, etter å ha mistet i uke 14 og for 9.ende gang, blir jeg endelig tatt alvorlig. Skal utredes skikkelig, og 2 sykehus skal samarbeide for å gi meg rette medisiner når jeg skal sette inn fryseforsøk som jeg har liggende fra IVF forsøk for noen år tilbake. Skal brukes som en forsøkskanin, for de har ikke vært borte i så mange som meg her på sykehuset. Men om det ikke blir et barn ut av det, har jeg i alle fall gjort alt jeg kan, og vi kan nok en gang starte på veien mot et nytt thaibarn. Søsken skal sønnen vår få, uansett!!!

Skrevet

off d va sund d gjekk dårligt, men d e bra du ser lys i tunnellen alikevel, jeg håper dere får d til, me o har prøverør, vi prøvde i 2 år me d å endeliggen så fekk me d t, er nå 33 uker i morgen, å me gleder oss kjempe møje.

eg ska krysse alt så går ann å krysse for dere, håper alt går bra,

stå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...