Gå til innhold

Dere som har feiret 1 års dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva serverte dere til barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde ikke barneselskap på 1-års dagen vi.

de er jo så små enda.

neste år kanskje ....

Skrevet

Jeg bakte rosinboller, kanelboller, ostekake og sjokoladekake. Jenta mi spiste først opp middagen sin, og fikk så smake litt på alt - og sjokoladekaken var visst veeeeldig stas ;-) Dette var ikke et typisk barneselskap, men vanlig familieselskap med både voksne og barn.

Skrevet

Vi skal feire 1 årsdag med venner på lørdag. Da er det barn som er fra 8 mnd til 2 år. Vi skal lage hjemmelaget pizza og etterpå skal vi lage lapper.

Skrevet

Hei, nå feiret vi navnefest og 1-årsdag i ett så det var jo et stort selskap. Vi hadde koldtbord med all mulig mat som passer for store og små; Kylling, pølser, salater, kreps, karbonader og masse mer. Av kaker hadde vi marsipankake, is, jordbær, sjokoladekake, kringle, ostekake.

Skrevet

Hei

me hadde barneselskap,men då serverte eg berre rundtstykker til mødrene...så var det sjokoladekake og boller etterpå som ungane fekk smake på og

I familieselskapet så serverte me vafler.....

Skrevet

Kun sjokoladekake, med et lys selvsagt :-). Har et fint bilde av kaken med håndavtrykket hennes nedi!

Skrevet

Hadde bare familiebesøk. Serverte hjemmelaget pizza, fruktsalat og gulrotkake. Milla spiste seg mett på pizza-ender, he he;o)

Skrevet

Så rart å velge å ikke feire 1-årsdagen anonym, det er jo en stor dag. de er jo så små??? javel, men de fortjener vel å feires fordet eller? Det er jo en flott dag for dem også.

Skrevet

Vi hadde heller ikke planlagt å ha barneselskap, så jeg syns ikke det er så rart! :)

Uansett ble det litt barneselskap likevel, da vi feira litt ilag med et par andre på barselgruppa.

Hver av oss hadde med litt å spise, og vi valgte muffins og melon.

Det var også litt kake og kanelsnurrer der + saft, brus og sånn juice for små barn.

Skrevet

Vi hadde pølsefest med familien. Hadde boller, is og sjokoladekake. Stor stas for 1 åringe:)

Skrevet

Da Hedda ble 1 år serverte vi muffins, boller og bløtkake. Alle barna spiste og koste seg. Pastasalat og rundstykker ble også servert, men det var helst mammaene som spiste det.

Et tips: Ta bare en rask runde med støvsugeren før selskapet -storvasken trengs etterpå!:)

Skrevet

Vi hadde familieselskap siden han er så liten og ikke skjønner noe av dette, men feire måtte vi jo !!!

Hadde skikkelig kakeparty... marsipankake med tekst og bilde, iskake med HAPPY BIRTHDAY lys, sjokoladekake i stor form med tekst av non-stop + kransekake.... og det holdt i massevis kan man si.

Gullet fikk smake kake og vi koste oss alle sammen og gavebordet flommet over av gaver.

Skrevet

Vi feiret vår lille på Perfect Pizza i Sandefjord.

Vi reserverte hele restauranten og våre 17 gjester fikk velge fra menyen.De fleste spiste kylling salater, italiensk pizza, kylling rull..

Desserten besto av bløtekake alla Akers Bakeri og Krokankake alla Svigermor;)hehe

Grunnen for at vi valgte å gjøre det slik (Det ville jo sikkert blitt billigere for ossmed en hjemmebursdag) var at vi har hadde ikke mulighet til å ha det hjemme.Vi leide en liten kjeller leil.liksom..

Og det blir så mye mas å hadet ute i hagen!

Jeg anbefaller dette.

Det var så problemfritt!

Jeg kom en time før gjestene og stelte i stand bordene og ballongene.

Alle var mette og tilfredse da de gikk og Melania var trøtt og fornøyd med alledet flotte helium ballongene i ukesvis!

Marijah

Skrevet

Vi hadde barneselskap i går med oppskåren frukt (moreller, druer, bananer, mango, epler og melon) og serverte med vaniljekesam. I tillegg serverte vi kanelboller og sjokoladekake med nonstop og seigmenn =)

På lørdag skal vi ha liksom-tanter og onkler, der vi serverer sjokolade/kremkake, ostekake + frukt...

I familieselskapet serverer vi lapper + kaker eller noe =)

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=6MIiP1wxADQ

Her er linken til videoen jeg laga av dagen hennes/vår.

Den kan bli litt uinteressant og lang forfolk som ikke kjenner oss men ;)

Det er bare for å vise at det kan være koselig på denne måten også!;)

Marijah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...