dagmamma - Tiller Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg har ledig plass for ett barn i alderen 1 til 3 år fra august. Har barn på samme alder selv. Send en mail til [email protected], så sender jeg en mail med mer utfyllende info tilbake.
dagmamma - Tiller Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2008 Dytter litt på denne. Har fortsatt ledig plass!
HoneyBee <3 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hvor på Tiller bor du? Og har du plass for en jente fra begynnelsen av nov? Pappaen skal ha sin del av permisjonen nå, men vi har ikke fått bhg plass etter dette...
dagmamma - Tiller Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bor i Kroppanmarka. Så det blir vel nedre Tiller. Fra november av har jeg plass, ja.
MaddeLiten Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Lurer på om du har ledig plass fra Januar?
HoneyBee <3 Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Vi er hvertfall veldig intressert i plassen
dagmamma - Tiller Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 Har sendt PM! Jeg har litt problemer med innlogging og at sidene fryser, så om du ikke har fått noe: send meg et lite vink på mail ([email protected])
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå