Gå til innhold

Hvilken vogn har dere tenkt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mammamoms

Vi har kjøpt Brio Kombi i Sverige til 4500,-.

Vi vet ikke kjønnet, og ville gå for en nøytral farge, så det ble en helt svart en. Måtte sette den sammen med en gang vi kom hjem, og jeg er så fornøyd!! :-) Men fortsatt 4måneder til jeg kan gå tur med den da.

Har Emmaljunga Duo (classic understell) fra forrige gang. Den var super å trille - tok litt plass i bilen (Audi A4 stasjonsvogn - lite og trangt bagasjerom) men og blir enda værre nå som vi vil ha 2 barneseter i baksetet og ikke kan ha baggen der og understellet bak.

MEN jeg elsket den vogna og vil egentlig ikke ha noe annet enn emmaljunga så vi får få det til å gå på et vis...

Annonse

jeg har kjøpt en Teutonia Mistral 06 mod av en venninne, men skal kjøpe bag utenom. Dere som har kjøpt softbag, hvorfor det og ikke hardbag? Jeg er så i tvil på hva jeg skal kjøpe av bag =)

Kjøpte en Basson Roma Duovogn til vår første for 1 1/2 år siden, og det angrer jeg ikke på!! Bagdelen er super og veldig stor, romslig og god, vogna supergod å trille og lett, enkel å slå sammen og tar lite plass!! Så har ikke kunnet tenke meg en annen en til denne prinsen som kommer til jul heller. Tenkte en stund på å selge den i vinter, men er kjempegla for at jeg ikke gjorde d, for nå får jeg jo bruk for den igjen! :)))

ANBEFALES !!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...