Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 jeg fikk beskje av gyn at når eg ble gravid, skulle eg slutte med met. men eg føler at med en gang eg sluttet begynte eg å legge på meg. leser at noen går på de selv om de er gravide hvorfor det? hvis det går bra å gå på det hvorfor sa gyn min at eg skulle slutte?
BAcer vil ha flere :) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Metformin er ikke godkjent som behandling for gravide. Derfor skal en slutte på dem. Men det finnes et studie der leger tester metformin på gravide. Det heter PregMet. Hvis du er intressert så kan du lese om det her inne, og kontakte legen din for å finne ut om noen leger i nærheten av deg er med på den studien. Jeg er med. Man får ekstra oppfølging i tillegg til lege og jm, pluss 3 ekstra ultralyder.
Gabriellamor Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det er delte meninger om man skal slutte eller ikke. Min gynekolog er av oppfatningen av at jeg skal bruke metformin, så det gjør jeg. Håper det snart blir enighet rundt dette blant "de lærde" :0) !
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg brukte metformin hele graviditeten. Det gjorde ei venninne av meg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå