Gå til innhold

Dårlig samvittighet overfor hunden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk ja, er det ikke vanskelig å strekke til gitt...elsker hunden og har lovet meg selv at han ikke skal få mindre kos og trim og stell nå som babyen er kommet, men må jo nesten le litt her jeg forsøker etter beste evne å gjøre alle til lags:) Er jo faktisk ikke alle steder han kan være med, og hund og vogn og bånd som henger seg opp og tisper på andre siden av veien, og niste med leverpostei, og tur med bæremeis for at han skal komme i skogen, jaggu ikke noe latmannsliv!

Men er jo utrolig koselig også da, har man hund så HAR man hund:)

Tror det er godt for barna å vokse opp med dyr også.

Nå må jeg på kveldstur hi hi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt, jeg har to stykker som ikke helt skjønner hvorfor matmor ikke kan kose like mye som før...er litt vanskelig når man har en skikkelig kolikkunge som må bysses mesteparten av døgnet. Men satser på at det blir mer tid til tur når vesla blir større:)

Skrevet

Skjønner akkurat hva du snakker om! Men pleier å trøste meg med det at nå er jeg ihvertfall hjemme i permisjon. Skal jeg avgårde nå, blir jeg sjeldent så lenge borte som jeg ville vært om jeg hadde vært på jobb. Men jeg skal love deg det er en gutt som er glad når minstejenta er i seng for kvelden:) De går kjempe godt overens, men setter nok pris på å ha "mamma" for seg selv litt også:)

Skrevet

sånn er det her også. Hunden som egentlig var mitt ansvar, har valgt å være far sitt ansvar etter babyen kom til verden. Men de siste dagene så har hunden sannelig vært "masen" på meg også. Tror det er viktig å la den dårlige samvittigheten få passere uten at den setter seg fast. For hunden har det godt selv om den blir satt i nederste rekke.

Skrevet

Samvittigheten gnaget så fælt at vi endte opp med å gi ham bort til noen som hadde masse tid og overskudd til å ta seg av ham!

Trist, men det var nok det beste for hunden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...