Chaiemae Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Fikk satt inn tre egg på Nordica i dag. Gruet meg veldig til innsettingen siden de bestandig må bruke kuletang på livmorhalsen og det er svinvondt. Hadde også frisk i minne det grusomme uttaket på lørdag. Men for første gang brukte de ikke kuletangen og jeg kan love jeg var snar på med buksa i tilfelle de skulle ombestemme seg. Nå vet jeg endelig hvor greit en normal innsetting kan være.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye som ruger!!!! Jeg krysser alt jeg har for deg og det må jo bare være din tur nå vennen!!! STOR KLEEEM FRA MEG.. Ta vare på deg selv nå...
øynesomtinntallerkner Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 3 egg:) Spennende...trodde ikke de satt inn mer enn 2? Er ikke så kjent her inne, bare innom i ny og ne:) Lykke til..
Ann-ch. Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så flott. Krysser fingrene for at det lykkes denne gangen Chaiemae.Håper rugetiden går fort. Klem.
LykkeligSomMamma Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hei så bra! Ganske god statistikk når alle tre delte seg flott:) Hvordan var uttaket ditt sidne det var verre enn ellers?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 WOW, 3 egg Gratulerer så mye! Dette var gode nyheter Denne gangen skal det gå bra Var det din avgjørelse å sette inn alle 3? Lykke til videre med ruginga
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 WOW, 3 egg! Gratulerer så mye Dette var gode nyheter Var det din avgjørelse å sette inn alle 3 egga? Lykke til med ruginga
Chaiemae Skrevet 5. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2008 Takk skal der ha. Det var mitt ønske å sette inn alle tre ja, har gjort det en gang før. Eggene mine er ikke så unge lengre så jeg må øke sjansen litt. Til deg som lurte på uttaket mitt: Vet ikke akkurat hvorfor det ble så vanvittig vondt men regner med at eggstokkene lå vanskelig til.Hadde bare 5 follikkler (som resulterte i 3 egg) så det er ikke bestandig antall egg som avgjør om det blir smertefullt. Begynte også å blø kraftig støtvis så regner med at en pulsåre ble truffet. Har hatt tre uttak før dette som var vonde men til å holde ut. Dette var jævlig men heldigvis ikke normalt at det blir sånn.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Grattis med 3 inn Chaiemae ! Så trasig at du skal ha så vonde uttak. La oss håpe du slipper flere slike med det første ! Den tangen du snakket om,hørtes heller ikke god ut. Noen grunn til at de bruker en slik? Mine beste ønsker din vei ! Klem fra
Chaiemae Skrevet 5. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2008 Takk skal du ha Vilsågjerne ) Håper jeg slipper flere uttak i det hele tatt. Blir det barn av dette så skal jeg ALDRI gjennom dette en gang til. De bruker tangen for å rette ut livmortappen. Den bøyer seg visst. Klem til deg
Gjest Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer som ruger:) Så flott at alle tre klarte seg fint til innsettingsdagen. Denne gangen håper jeg virkelig at det blir din tur til og flytte herfra.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer som ruger på 3 flotte egg Chaiemae! En av fordelene med å gå privat er at man kan slumpe til å få satt inn 3 egg. Har samme erfaring selv, men da med fryse egg. Et lite tips: ikke hopp og sprett og lange løpeturer i rugetiden. Jeg jogget 1 mil daglig fra 4. rugedag ved fryseforsøk. Jeg var redd at alle mine tre egg skulle feste seg og bli trillinger (tøft når du har tre barn fra før). I alle fall festet ingen av eggene mine seg, og jeg mistenker litt tøff trening til å være en delaktig årsak til dette. Det skader i alle fall ikke å ta livet litt med ro fram til testedagen. Lykke til, og måtte du virkelig bli mamma til ett eller flere babynurk i 2009 Chaiemae! beste hilsen
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer med 3 egg ) Ta godt vare på deg selv nå, ikke stress eller tunge løft! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå