♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Fikk ikke kjøpt henne men ville les om gøril og jeper. Ingen som ville mailet meg innlegget eller noe? Noen som vet hvordan de har det? Så han hadde hatt bursdag:)
vipsen*en av hver* Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 kan kanskje prøve å skanne det å sende deg det.. hva addresse skal eg sende det til??
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 ja hadde vært kjempe snilt. [email protected]
lille me og mine Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 hadde også veldig lyst til å lese om de, har på en måte fulgt de her inne uten helt å forstå hva de må gå igjennom... om du hadde orket så hadde jeg også veldig gjerne hatt den artikkelen skriver ned email itilfelle du orker [email protected]
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Høs Jesper og Gøril har det nå vært full rulle med den berømte 1 års dagen. Dagen ble feiret med kaker og gaver:) Han er bare heeeelt nydelig. Lille sjarmtrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå