Gå til innhold

Hvilket ville du valgt av disse..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andrea

Anèa

Matea / Mathea

Victoria

Eventuelt noen dobbeltnavn til disse?

Er ikke gravid enda, men jeg å sambo snakker litt om navn vi ønsker =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

victoria(dattra mi heiter det)

mathea

likte ikkje dei andre....

Victoria Mathea går jo an=)

Skrevet

Sambo har satt seg fast på Victoria og Andrea, mens jeg ikke helt klarer å bestemme meg.. Flott å høre deres meninger! =)

Vi var først veldig enige om Andrea, men jeg har liksom falt litt vekk fra det navnet, siden alle i min omgangkrets har brukt det!

Victoria Mathea var ikke så værst, har selv tenkt på Mathea Victoria eller Anèa Victoria.. Mathea vil da bli en form for oppkalling =)

Skrevet

Jeg liker ikke Anea men ellers har du en fin liste. Jeg liker dem i denne rekkefølgen:

Victoria

Andrea

Mathea

Skrevet

Andrea - vakkert navn :-)

Skrevet

Anèa er et navn som jeg nylig har falt for! Likte det ikke med en gang, men nå har jeg snakt litt på det =) Godt at man har forskjellig smak, så kan man også komem med forskjellige navneforslag=)

Skrevet

Andrea er et nydelig navn, det og Victoria er det eneste jeg og sambo er enige i.. =)

Jeg har også sansen for Mathea, men det er mye pga oppkalling =)

Skrevet

1. Victoria - Nydelig, klassisk og pent. Flott betydning.

2. Andrea - Flott, men synes det er litt maskulint.

3. Mathea - Fint, men en blanding av poppisnavna Mathias og Thea, dessuten stadig mer brukt.

4. Anèa - Liker ikke, tenker bare anus:S

Synes et av navnene holder alene i massevis..

Skrevet

Takk for tilbakemelding =)

Jeg er ikke noe spesielt for dobbeltnavn jeg heller, har selv et navn på 30 bokstaver, og er ikke særlig begeistret. Men vi har et par år til å tenke på hvilke navn vi ønsker=)

Skrevet

Liker alle navna utenom Anèa, men syns absolutt Matea er finest. Hva med Matea Viktoria?

• 1 måned senere...
Skrevet

Anéa er et nydelig navn :o)

Snuppa mi heter det ;o)

Skrevet

Andrea er et greit navn og det eneste jeg kunne valgt fra lista di. Anea og Victoria er totalt uaktuelle, mens Matea kunne gått, til nød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...